Melina, konstruktiv kritik kan meget vel være personlig - du kan ikke nødvendigvis adskille de to! Jeg synes, at dine tekster er velskrevede - at nogle gerne vil have mere uddybende tekster, det er naturligvis en smags-/temperamentsag. Men når det så er sagt, så må jeg give Morten, etc., ret i, at designet på din hjemmeside er alt andet end professionelt at se på. Og det sender altså nogle forkerte signaler - også selvom du tydeligvis har svært ved at forholde dig til kritikken! :-( Dbh Thomas |
Thomas: Det forstår jeg udemærket. Men jeg forstår ikke hvordan feedback på min hjemmeside, pludselig skal kritiserer fx. min uddannelse. Det er bare det, jeg vil pointere.
Tak skal du have for det!
Det kan jeg sagtens forholde mig til. Det har jeg bare ikke mulighed for at ændre pt, da det jo er en skabelon, og jeg er bundet af en kontrakt + jeg ikke er så skrap til selv at programmere en endnu. Det har jeg været, det er bare lidt rustent.... Og kræver dyre værktøjer.
Men jeg vil klart have det i baghovedet, og jeg forventer da heller ikke at den nyværende hjemmeside skal være for altid, men det er nu engang, hvad jeg må acceptere. Og jeg kan gode lide designet og farverne, og synes bestemt den er brugervenlig og simpel. Det er de kriterier, jeg har haft.
Jeg synes ikke, jeg har problemer med at forholde mig til kritik, så længe den er konstruktiv omkring det jeg bad om, og ikke angriber min person. Fordi som tidligere sagt, ville jeg havde feedback på min person/uddannelse, så havde jeg bedt om det.
Men jeg har til hensigt at læse det hele igennem en anden dag når jeg sætter mig ned og koncentreret arbejder med det. Fordi jeg sætter selvfølgelig pris på at andre vil bruge tid på at svare, og derfor vil jeg også bruge svarene.