Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget tøj skal der til???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er jeg her igen, men for søren hvor har jeg fået meget hjælp herinde. Det er jo et genialt sted!!!!

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor stort et beløb jeg cirka skal bruge på indkøb af børnetøj før jeg åbner butikken? Er der en eller anden tommelfinger-regel for, hvor meget man bør have på lager? Hvor meget bør jeg fx. købe hjem af hver størrelse? Min målgruppe er de 0-12 årige og butikken er ca. 100m2 + lager.

Alle svar kan bruges:)

De bedste hilsner

Malene
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 16:42

Hej Malene

Ja Amino er skam et herligt sted. :)

Det kan man desværre ikke bare sige ud i et, det afhænger af mange ting som f.eks. hvor din butik ligger henne (Købehavn eller en i en lille by). Det kan også være meget afgørende hvor meget du har forsøgt at promovere din åbning af butikken. Som regel plejer der altid at være utrolig mange kunder de første dage, specielt i mindre byer hvis det ironisk nok skal være helt rigtigt. Så ting som efterspørgsel i forhold til beliggenhed blandt andet.
Samtidigt hvis du har en kort leveringstid fra din leverandør, så kan du jo hurtigt reagere hvis der opstår en situation, hvor du ikke har flere af en pågælden vare på lager.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 16:52

Som allerede skrevet er det ret svært at svare præcist på, mange faktorer spiller ind.. Men du kan jo prøve at regne baglæns.. Hvad kalkulerer du med at sælge for det første år? Hvor meget skal du min. kunne trække ud til dig selv, og de faste omk. er jo de samme lige meget hvor meget du sælger / har på lager.. Men med det in mente og, med gennesnits bruttoavancen for branchen, burde du kunne sjusse dig frem til et rimeligt startlager..

vh/ Ulrik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)