Hej Amino'er.
Jeg har rendt rundt med en tanke i et stykke tid, men har ikke rigtig fundet ud af, om det kan betale sig, så jeg vil derfor gerne høre jeres meninger. Jeg har stiftet en virksomhed sammen med en partner, hvor vores koncept er at hjælpe danske virksomheder med at komme ind i det asiatiske marked - Kina og Vietnam. Når dette er sagt, rejser jeg min. et par gange om året til Kina, og har derfor så fundet en rigtig god producent, som producerer professionelle visitkort i topkvalitet til en fornuftig pris. Det jeg så har tænkt på er, at jeg gerne vil tilbyde danske virksomheder med at få lavet professionelle visitkort, hvor jeg står for hele processen. Det vil så sige, at hvergang jeg tager afsted til Kina, kan jeg få lavet disse visitkort for de ønskede kunder, og hermed bringe det med tilbage til DK. Kunderne vil så spare for fragtomkostninger, men til gengæld kræver jeg en lille avance for hvert visitkort. I bund og grund får kunderne en sikker og tryg service, hvor jeg sørger for at alt går som planlagt.
Vil dette være en potentiel mulighed?
Med venlig hilsen Kim Long Nguyen |
Hej Kim
Det lyder da spændende. Har du nogen ide om hvilket prisleje det vil ligge på? Og hvad med papirtype, farver osv?
Mvh
Lars