Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionelle visitkort til en fornuftig pris?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har rendt rundt med en tanke i et stykke tid, men har ikke rigtig fundet ud af, om det kan betale sig, så jeg vil derfor gerne høre jeres meninger.

Jeg har stiftet en virksomhed sammen med en partner, hvor vores koncept er at hjælpe danske virksomheder med at komme ind i det asiatiske marked - Kina og Vietnam.

Når dette er sagt, rejser jeg min. et par gange om året til Kina, og har derfor så fundet en rigtig god producent, som producerer professionelle visitkort i topkvalitet til en fornuftig pris. Det jeg så har tænkt på er, at jeg gerne vil tilbyde danske virksomheder med at få lavet professionelle visitkort, hvor jeg står for hele processen.
Hele processen betyder så, at jeg sørger for at det hele går som det skal, og visitkortene skal se ud som ønsket, samt kommunikationen med producenten.

Det vil så sige, at hvergang jeg tager afsted til Kina, kan jeg få lavet disse visitkort for de ønskede kunder, og hermed bringe det med tilbage til DK. Kunderne vil så spare for fragtomkostninger, men til gengæld kræver jeg en lille avance for hvert visitkort.

I bund og grund får kunderne en sikker og tryg service, hvor jeg sørger for at alt går som planlagt.

Vil dette være en potentiel mulighed?
Ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 15:53

Hej Kim

Det lyder da spændende. Har du nogen ide om hvilket prisleje det vil ligge på? Og hvad med papirtype, farver osv?

Mvh

Lars

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 15:58

leveringstiden vil nok være et problem, når det er så sjældent du rejser. Men ellers ville det være en fin service :)

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 15:59

Idéen er fin nok, men de skal virkelig være billige, for visitkort koster jo næsten ingenting her hjemme. Ville nok satse på lidt andre ting, som ville give dig en bedre avance. Kina og Vietnam har masser af billige vare, så ville mene der var god mulighed for at finde noget, som er rimelig dyrt herhjemme, men kan fås for en "slik" dernede.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02

Såskal de da være specielle visitkort, for herhjemme giver vi ikke mere end et par hundrede for en fornuftig kvalitet leveret 5-6 dage efter

Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Flyttefirma Sjælland Skrevet kl. 16:08

Hej Kim

En af de helt store giganter du skal kæmpe mod er Vista Print og de levere altså høj kvalitet til en meget fornuftig pris og oftest gratis levering og 50% rabat, der kan man sidde og hygge sig med af lave sit visit kort og man har en muligheder, det er helt klart et af mine favorit steder, så medmindre du kan komme op på det niveau og med hele Europa som arbejd plads så vil jeg personligt fraråde og kaste sig ud i den vej.

MVH Thomas

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 16:17

Det skal være rigtigt lækkert, til billige penge og med hurtig levering for at jeg ville skifte - at jeg sparer 100 kr om året på visitkort er ligesom ikke noget, jeg gider bruge mit liv på.

Mvh Maria

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 16:52

Jeg må desværre sige, jeg tror ikke på ideen. Man kan i dag få 5000 visitkort til stort set ingen penge og dem får du leveret inden for 3 dage.

Dine rejser vil blive for dyre og du vil bruge for lang tid på det. Så skal det være noget med, man bestiller min 50.000 hos dig og du skal have min 10-20 ordre i hus, men stadig det vil ikke kunne holde prisen nede så du er konkurrence dygtig.

Så nej jeg tror ikke på det, men hvis du kan skaffe disse kontakter ligger der jo et andet kæmpe marked for jer, at skaffe kontakter til industrien dernede for danske kunder. Der kunne jeg se en ide og en god indtjeningsmulighed ;-)

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 16:58

Hej alle sammen.

Tak for jeres inputs.
Jeg fik nemlig lavet vores visitkort derovre, og man kan stort set få alt lavet på dem. Jeg fik lavet to forskellige typer visitkort - en i alm. tyk papir og den anden i dankort-lignende kvalitet, som er mere eksklusiv, men der er et hav af muligheder, som man kan vælge imellem, inkl. belægning, indgravering af tekst osv.

Jeg kan uploade billeder/videoer af visitkortene på vores facebook-side senere i aften, så I kan få et indtryk af kvaliteten.

Ang. leveringstiden vil det nok være lidt af et problem, som "DC Trading" siger, men det er også bare lige for at finde ud af, om det kan betale sig i første omgang. Hvis det kan, vil jeg selvfølgelig gøre mere ud af det.

Vi har også selv prøvet vista print, men vi er ikke helt tilfredse med deres kvalitet og visitkort-format. Godt nok er de usædvanlig billige, men hvis man virkelig vil gøre noget ud af ens visitkort, som giver et imponerende førstegangs indtryk, synes jeg ikke lige at det er dem man skal bruge. Det er så min personlige mening.

Ang. prisen har jeg endnu ikke besluttet mig endnu, men har været rundt og kigge på adskillige visitkort-producenter herhjemme, og det svinger lidt frem og tilbage. Men en pris på ca 1 - 1,5 kr. per visitkort, vil det være konkurrencedygtigt? Det er så for enhver papirtype og servicen selvfølgelig.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 17:10

Hej Jimmi.

Du har nok en pointe, men jeg ville bare lige høre, hvad folk havde at sige til det. Hvis man kan få 5000 stykker til næsten ingen penge er det nok lidt svært at være konkurrencedygtig, men igen ved jeg så ikke hvordan deres kvalitet er.

Ang. kontaktforbindelser til producenter derovre, beskæftiger vi allerede med, men det var bare lige denne tanke, som jeg gerne ville høre, hvad folk har at sige til det.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)