Vi er et marketing firma som blandt andet laver Facebook Sider til andre virksomheder.
Vi skal hele tiden holde os opdateret med hvad der kan logge folk til at besøge en side og med dette indlæg vil vi prøve at få en ny vinkel på dette....
Det er vigtigt at vores egen side ser spændende og moderne ud, så derfor vil vi påskønne hvis I vil kigge forbi og komme med konstruktiv kritik, tips o.l.
I er meget velkomne til at blive fan af siden og løbende komme med jeres mening. BLiver I fan holder vi jer ligeledes opdateret på de nyeste features på Facebook.
Jeg er selv grøn indenfor oprettelse af Facebook sider og hvis jeg skulle have et firma (dit feks.) til at lave vores Facebook sider så vil jeg se nogle ualmindelige ting på Facebook profilen.
Når jeg ser på jeres profil så indeholder den to faner - en forside, som er sjov og grafisk ok, en kontakt side som er lidt kedelig.
Hvis jeg skulle vælge jer så vil jeg se, hvad i kan på Facebook, hvilket betyder indhold på faner som jeg ikke selv kan finde ud af!!
Det kunne feks. være iframing, scripting, hente data fra en sql database, grafiske rammer osv. osv. osv.
Min anmeldelse skal som sådan ikke forstås som en kritik blot hvad jeg ønsker. Et lille eksempel er http://www.facebook.com/KB.Marketing som feks. har lavet en bog der kan hentes med de mest grundliggende ting man skal vide. Det er alletider ide da folk så henter bogen, forsøger at lave skidtet selv for at spare penge for derpå at opgive da det var for svært og hvad gør man så ?? - jo man kontakter han der stillede bogen til rådighed for han må jo kunne noget :-)
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Jeg skal ikke kloge mig på hverken facebookmarkedsføring eller "facebook-eksperter".. Jeg synes både jer og den anden foreslåede her, virker meget kompetente, og har et prof. udtryk i deres landingpage..
Der har været meget skriveri om det med at give noget væk "gratis" - og det gør de selvfølgelig ved KB.. Men hvad jeg godt kan lide ved jeres - og som gør jeres lidt "anderledes" er at det er lykkes jer at fjerne fanerne foroven - alene det synes jeg er fedt..
Men hvad jeg allerhelst vil - og skulle jeg få et firma til at administrer min fb-side - eller generelt få nogen til at lave noget fb-halløj for mig - så vil jeg se at det er lykkes dem at tiltrække en hulans masse fans til egen side... og det er jo ikke imp. med godt 170 fans til jeres side (og skal vi fortsætte sammenligningen - knapt 120 til KB) - det virker ikke 100% troværdigt.. (præcist som når diverse påståede SEO-eksperter påstår de kan lave SEO - men ikke selv formår at komme på side 1 på google på ordet SEO) Så knækker filmen for mit vedkommende lidt..
Men tilbage til trådstarter - jeg synes jeres fb-side er flot - og viser nogle gode tendenser - at i "kan noget" - og nu blev jeg fan - så jeg glæder mig til at se hvad i kan bidrage mig med..:D
Men hvad jeg allerhelst vil - og skulle jeg få et firma til at administrer min fb-side - eller generelt få nogen til at lave noget fb-halløj for mig - så vil jeg se at det er lykkes dem at tiltrække en hulans masse fans til egen side... og det er jo ikke imp. med godt 170 fans til jeres side (og skal vi fortsætte sammenligningen - knapt 120 til KB) - det virker ikke 100% troværdigt.. (præcist som når diverse påståede SEO-eksperter påstår de kan lave SEO - men ikke selv formår at komme på side 1 på google på ordet SEO) Så knækker filmen for mit vedkommende lidt..
Du må ikke begå den fejl at se på fanantallet og føle der er linearitet mellem antallet af fans, og evnen til at håndtere og rådgive om facebook.
Det er jo ikke fordi de er dygtige hos narremissen at de har 116.000 fans i en fanside der hedder "frække kostumer". Det er fordi de har benyttet "lavest-fællesnævner-metoder" til at trække folk ind.
En veldrevet side med 300 aktive og engagerede fans, kan snildt være mere effektgivende end en med 3.000 fans.
.. og når vi så som rådgivere (trådstarter, KB og undertegnede) ikke har så mange fans på egne, handler det i ligeså vid udstrækning om at vi ikke er i et marked hvor fans kommer løbende i hobetal.... Du skal jo se det i relation til markedet og nichen.
og når vi så som rådgivere (trådstarter, KB og undertegnede) ikke har så mange fans på egne, handler det i ligeså vid udstrækning om at vi ikke er i et marked hvor fans kommer løbende i hobetal.... Du skal jo se det i relation til markedet og nichen.
Jeg er fuldstændig enig. Selvfølgelig skal ens egen Facebook side være repræsentabel, men de fleste rådgivere sætter jo også deres kunder i første række. Som potentiel kunde bør man i stedet se på rådgiverens/designerens referencer, da tidligere projekter i højere grad viser, hvilken service de forskellige virksomheder kan tilbyde.