Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bleer

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hjemme hos os er det mig, der står for at købe bleer og din side tiltaler mig slet ikke - der mangler overblik og som priserne er listet nu kan man slet ikke bruge det.

For at gøre siden mere brugbar, skal du dele tilbudene op på størrelser, modeller osv. og sådan at man kan vælge Pampers, Libero eller billige mærker. På den måde vil du også kunne lave en bedre sammenligning, hvor du lister tilbudene udfra pris pr ble.

Ved ikke om det kun er mig og min omgangskreds, men vi bruger altid samme mærke ble, da vi har fundet ud af, at de sidder godt på drengen og han ikke bliver rød. Derfor er det kun priser på lige præcis det mærke jeg vil lede efter, hvorfor ovenstående opdeling, ville gøre det meget nemmere, at finde ud af, hvor lige netop "vores mærke" var på tilbud.

Mvh

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Håber ikke, vi har været for hårde ved dit banner. Men prøv som sagt en finde en anden nuance, der er knapt så skarp. Så kan det for min skyld godt være lyserødt.

At skifte sprog i Wordpress, er måske lidt langhåret, men måske kan du finde gode råd her: http://codex.wordpress.org/Installing_WordPress_in_Your_Language

Hvis dit kontrolpanel osv. er på dansk, så skal du ikke gøre mere ved din Wordpress installation. Men så er det dit tema, der skal ændres, og det kræver, at der findes en dansk version af det. Jeg har en anelse om, at det ikke er tilfældet.

Prøv at tjekke det først, inden du går i gang med noget. Findes det ikke på dansk, bør du nok overveje at skifte tema.

mvh
Henrik I 

 

 

 

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige linje fra mærket bleer til priser per stk. derved let hurtigt at overskue priser hvem er billigste og hvor.

Visuel billedet af bleer ville give en langt større kraft her er det bleer på tilbud og hvem er billigste

mere bloggen om bleer med tips og ideer , det ville give mere indhold til søgemaskinerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)