Undskylder mange gange for de 5 posts, trykkede på den forkerte knap. Nu til mit problem. Jeg har vundet en licitation for Nordjyllands Trafikselskab angående sygetransport (godt) Jeg har styr på finanserne (godt) Jeg har søgt kummunen om en tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring (godt) Men kommunen kan bare ikke tage sig sammen og få færdiggjort min ansøgning(skidt) Jeg skulle gerne starte d. 1 marts, men nu har sagen ligget hos teknisk forvaltning i en måned og jeg kan ikke komme videre med køb af bil og diverse før jeg har en afklaring fra dem. HAR RYKKET OG RYKKET MEN DER SKER NADA. Hvad skal/kan jeg gøre for at få dem til at skynde sig lidt. Deres undskyldning er at pga. kommunesammenlægning har de drøntravlt. Jeg er bare så træt af at det her måske går i vasken fordi de ikke kan blive færdige.. Pyh.. så fik jeg en lille smule luft.. Forsat god weekend.. |
Hej Dan.
Ro på nu, vi har set din tråd (alle 5) lider du af parkinson? 

Tillykke med licitationen, indtil videre står der 3 -1 til dig, det er da positivt.
Jeg ville møde personligt op på kommunen og forespørge efter en kompetent kontaktperson, som var ansvarlig
for området omkring din ansøgning. Forsøg at få et møde istand med personen og derigennem læg pres på systemet, jeg kan godt forstå at tiden er ved at løbe fra dig.
Jeg ville møde personligt op på kommunen og forespørge efter en kompetent kontaktperson, som var ansvarlig
for området omkring din ansøgning. Forsøg at få et møde istand med personen og derigennem læg pres på systemet, jeg kan godt forstå at tiden er ved at løbe fra dig.
Jeg tror umiddelbart ikke, det hjælper dig, ved at sparke dem i skr.....
Held og lykke, håber at du har fået luften igen!