Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en dyr Husleje????

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for alle de gode ideer Poul, jeg kommer helt sikkert til at kunne bruge noget af det.

Ejeren forsøger at sælge ejendommen hvor butikken ligger, den indeholder udover butikken en lejlighed. Han har forsøgt at sælge det af flere omgange i mange år!!!

Jeg har snakket med ejeren og ejendomsmægleren skulle så kontakte mig idag, men har endu ikke hørt fra ham endnu. Men er også bange for, at den pris ikke er til at rykke ved :(

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ejeren har forsøgt at sælge i flere år, kunne det tænkes, at han gerne vil slå af på prisen. Hvis det er muligt, så prøv at finde ud af, hvad lejen var sidste år og forrige år, for det kunne fortælle, om prisen allerede er trykket nedad. Er den trykket ned, er det selvfølgelig sværere for dig at trykke mere...

Men lad være med at give op på 9000 kr, især ikke hvis du kan finde anvendelse for butikken til andet end blot børnetøj.

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tidligere lejer af butikken gav også 9000 plus forbrug. Hun startede på 7000 og sluttede på de 9000 :(
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene,

Selvom det ikke er særlig sjovt, så vile jeg også lytte til de andre i tråden. Få det regnet igennem, og tænk dig godt om. Hvordan har udviklingen været for andre butikker i den by, andre byer i nærheden? Kender du overhovedet nogle små butikker som blomster og går godt? 

Jeg har fundet et eksempel på en butik der ligger i en by med gågade, aldi, fakta, brugsen, og nogle småbutikker. De seneste 10 år er der rigtig mange butikker som er lukket, og man kan roligt sætte prædikat: butiksdød på.

http://www.dba.dk/stubbekoebing-butik-udlejes/id-71735075/

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Ja, jeg kan godt se det...
Trods det er en meget lille by, har de fleste butikker
eksisteret der i mange, mange år. Det lokale jeg overvejer at leje er det eneste frie i byen. Men når du så sender det link, virker min husleje meget høj, det kan jeg sagtens se.

Tror bare på at hvis man griber det rigtigt an, så kan det bare blive godt!!! ikke have et for stort lager af tøj og sælge de rigtige mærker, så kan det lade sig gøre. Så handler man da hellere sit børnetøj hos mig end sætter sig ind i bilen og kører til en større by:)

Mange hilsner

Malene
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Der er rigtig meget forskelle på butikslokaler i forskellige områder - Jeg har med succes haft en tøjbutik i centrum af kbh.K og her snakker vi super lav husleje på 6500 - for 60 m2- jeg har lige sendt den ud på lokalebørs i dag, da vi nu rykker op i plads da vi er klar til at udvikle os yderligere.... Så den er fri nu og lige lagt op - Så tjek belligenheden her kontra prisen og det er billigt....

http://www.amino.dk/lokalebors/butikslokale-udlejes-i-koebenhavn-k-26572

Mvh. Casper

info@neverstone.com 

 

[View:http://neverstone.com/]

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)