Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg lave på det her domæne?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lagersalg123 - JEN:

Rune Hollins:

Hahaha, kan ikke lade være med at grine af det du skriver da du siger at domænet er noget lort og bare skal slettes, men alligevel kommer du med en ide til domænet.. GODT KLARET :D

Men han har da ikke uret, domænet sucks og er uanvendeligt Smile

Det er da et skidegodt navn - især hvis man sælger ekøbskurve Wink

mvh

Jan

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 21:17

I mine øjne har næsten alle domæner potentiale. For nogle gælder det om at domænet skal afspejle indholdet af siden så godt og så stilet som muligt, for andre er SEO værdi i fokus.

ekøbskurv.dk kunne da være ideelt til en guide vedrørende e-handel. Webshop anmeldelser, et checkout script til hjemmesider, et webshop system, det nye e-handelsmærke.

Det lyder måske ikke umiddelbart fedt, men med refference til et af thorborgs podcasts er der mange navne der ved første øjekast ikke lyder fedt (tror han tog udgangspunkt i nike)

Håber i alle får en god start på den nye uge.

- Anders

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 21:50

Hej Rune

Jeg er til dels enig med mange af de andre kommentarer, rækkefølgen er forkert. Det ville være smartere først at vide hvilken hjemmeside man vil lave og herefter finde et passende domæne.

Men siden du spørger, synes jeg du skal lav din egen hjemmeside hvor du beskriver og vurderer de forskellige webshop løsninger på markedet, ellers du kan også udvikle din egen webshop løsning og sælge den på hjemmesiden. I begge tilfælde, vil jeg dog ikke afvise, at der kan findes et bedre domæne.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:53

Freewebsite:

Hej Rune

Jeg er til dels enig med mange af de andre kommentarer, rækkefølgen er forkert. Det ville være smartere først at vide hvilken hjemmeside man vil lave og herefter finde et passende domæne.

Men siden du spørger, synes jeg du skal lav din egen hjemmeside hvor du beskriver og vurderer de forskellige webshop løsninger på markedet, ellers du kan også udvikle din egen webshop løsning og sælge den på hjemmesiden. I begge tilfælde, vil jeg dog ikke afvise, at der kan findes et bedre domæne.

Hej Freewebsite

Det må snart give pote med alt det linkbuilding ;)

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 22:02

Hej Asgeir

Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal tolke dit svar, for jeg føler da jeg giver to meget fornuftige forslag eller løsningsmuligheder til trådstarter og dermed et mere konstruktivt svar end mange andre.  

Og jeg kan ikke se det forkerte i jeg samtidig laver et link i det svar jeg skriver. Det er der vel intet galt i ;)

Fortsat god søndag.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:06

Freewebsite:

Hej Asgeir

Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal tolke dit svar, for jeg føler da jeg giver to meget fornuftige forslag eller løsningsmuligheder til trådstarter og dermed et mere konstruktivt svar end mange andre.  

Og jeg kan ikke se det forkerte i jeg samtidig laver et link i det svar jeg skriver. Det er der vel intet galt i ;)

Fortsat god søndag.

Hej Freewebsite

Det er sku intet galt i at linke til sit eget website. Men det må snart give pote :)

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 13:01

Rune Hollins:

Haha, ja det er lige så skørt som www.danskpartyservice.dk ;-)

Ja det kan du jo mene ;-) Jeg har nu også bedre domæner end det, men det er nu en gang et firmanavn der har eksisteret længere tid end internettet, og dps dot dk var desværre taget.

Morten forklarede nu meget godt mine tanker, måske en smule mindre diplomatisk end jeg ville have gjort det.
Det er IKKE et fantastisk domæne du har, nærmest ligegyldigt. Men det er der jo mange domæner der er, og i mange tilfælde er det faktisk ikke så vigtigt, med et godt domæne. Det afhænger af hvad det skal bruges til.
Men du har vel haft nogle tanker siden du købte det?

Nu skal du høre, hvorfor dit domæne ikke er specielt godt. Et godt domæne besidder en eller flere af disse egenskaber:

- generisk domæne (dvs. er et velkendt ord)

- indeholder relevant søgeord

- er nemt at huske

- er kort, helst under 6 tegn

Æ, ø og Å kan desværre stadig være problematisk, så det ville jeg altid undgå, medmindre der var tale om et generisk domæne eller et relevant søgeord.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)