Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale en revisor i København

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogle Amino brugere, som kan anbefale en god revisor i Københavnsområdet?

Der skal laves kvartals regnskab/årsregnskab samt sparring ved stører investeringer.

www.diskogruppen.dk - Din festleverandør... Udlejer: Diskoteker/Dj's, Lyd & Lys, Jukeboks

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:59

Hos Ageras kan du få 3 super gode og helt uforpligtende tilbud på bl.a revisor, klik her! 

Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:47
Hej

Jeg vil anbefale Leif Thomassen fra Martinesen revision.
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:51
Fra København K
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Vi har sendt en Privat Besked til dig.

Du er meget velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen

Sonny Kovacs

Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:21

Hej Martin,

Jeg kender en del revisorer som kan anbefales, men det afhænger lidt af forretningsmodel hvem der er det rigtige valg. Eksempelvis, vil en partner som arbejder med internationale konstruktioner og kunder hos Deloitte, jo nok være et overkill for nogle som vil starte et pizzaria i brønshøj. Omvendt er der ofte heller ikke meget gavn i en enkelt selvstændig revisor som arbejder med private selvangivelser hvis man laver internationale investeringsstrukturer som både skal optimeres skattemæssigt og revideres i flere forskellige lande.

Sagt med andre ord, en revisor er altså ikke bare en revisor efter min ydmyge mening:-) Det er lidt det samme princip som ved advokater, omend specialet der ofte er trukket lidt skarpere op.

Du skriver lave regnskab samt sparring ved større investeringer, men hvad er det? Hvis jeg skal hjælpe dig med at finde den rette revisor (hvilket jeg gerne gør:-), så skal jeg bare lige vide lidt mere om hvad det er I laver.

Anyway, du er velkommen til at sende mig en PM, hvis du gerne vil have min hjælp (den koster ikke andet end et klap på skulderen fra dig og revisoren hvis I bliver tilfredse med hinanden:-).

Christian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)