Hej alle sammen,
Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg har siden i sommer arbejdet på SmartSaver.dk, men må indse, at hvis jeg skal køre det projekt til enden, bliver jeg nødt til at opsige min normale job. Det er jeg ikke interesseret i og derfor sælges hele pakken nu.
Pakken indeholder følgende:
- SmartSaver.dk og Smart-Saver.dk - Super Grafisk identitet - Hjemmside med backend (Wordpress) - Konceptet - Diverse filer (flowchart over app, diverse ikoner og meget andet) - FB Fanpage med omkring 1300 fans
Det skal heller ikke være nogen hemmelighed, at der er andre på vej ind på markedet, men med den rette økonomi, er der mulighed for et super navn og en fantastisk grafisk identitet. Det ”eneste” som der mangler, er at udvikle applikationen. Den ligger der også en del design på.
Hvad kan jeg forlange for sådan en pakke?
På forhånd tak og god aften,
Kenneth |
Jeg vil sige at det kommer meget an på din omsætning og overskudsgrad. Uden at du skal oplyse det her vil Jeg sige at du kan gange din pris 7,5-10 med dit gennemsnitlige overskud de sidste 2 år. Hvis det passer med at din salgspris ender på en forrentning på omkring 10-15% af din salgspris for firmaet vil Jeg sige det er meget fair. Det matcher i så fald de fleste aktier på børserne. Jo mindre din biks er jo højere procentuelt bør denne faktor dog være qua usikkerheden ved små virksomheder kontra store..