Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af SmartSaver.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg har siden i sommer arbejdet på SmartSaver.dk, men må indse, at hvis jeg skal køre det projekt til enden, bliver jeg nødt til at opsige min normale job. Det er jeg ikke interesseret i og derfor sælges hele pakken nu.

Pakken indeholder følgende:

-       SmartSaver.dk og Smart-Saver.dk

-       Super Grafisk identitet

-       Hjemmside med backend (Wordpress)

-       Konceptet

-       Diverse filer (flowchart over app, diverse ikoner og meget andet)

-       FB Fanpage med omkring 1300 fans

Det skal heller ikke være nogen hemmelighed, at der er andre på vej ind på markedet, men med den rette økonomi, er der mulighed for et super navn og en fantastisk grafisk identitet. Det ”eneste” som der mangler, er at udvikle applikationen. Den ligger der også en del design på.

Hvad kan jeg forlange for sådan en pakke?

På forhånd tak og god aften,

Kenneth

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 22:19

Jeg vil sige at det kommer meget an på din omsætning og overskudsgrad. Uden at du skal oplyse det her vil Jeg sige at du kan gange din pris 7,5-10 med dit gennemsnitlige overskud de sidste 2 år. Hvis det passer med at din salgspris ender på en forrentning på omkring 10-15% af din salgspris for firmaet vil Jeg sige det er meget fair. Det matcher i så fald de fleste aktier på børserne. Jo mindre din biks er jo højere procentuelt bør denne faktor dog være qua usikkerheden ved små virksomheder kontra store..

Mvh
PLI | Affugter

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 22:35

Hej PLI,

Tak for dit input! Problemet er, at jeg har opbygget koncept, identitet, domæner, facebook og alt omkring det, (applikationen mangler dog), så det er det jeg ønsker en hjælp til at prissætte. 

Har du en vurdering på hvad det kunne være værd?

Endnu engang tak

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 14:46

Nogen som kan hjælpe med en "hurtig" vurdering... Jeg har virkelig selv svær ved at prissætte det. Løsninger er vel at smide det på Virksomhedsbørsen og se om der overhovedet er nogen interesseret.

God søndag alle

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 14:57

Super flot og professionel side, håber du får succes med salget.

Virksomheden er vanskelig at prissætte men vil da foreslå at du eventuelt kører en aktion eller opfordre til åben budrunde, så finder du hurtigt ud af en given markedsværdig. Forstår godt dit dilema men vil nu alligevel foreslå at du prøver at sparke det i gang selv eventuelt ved brug af de mange dygtige freelance ressourcer som er der ude, det vil afgjort forhøje prisen for dit produkt. Det du sælger nu er et åbent koncept som flere vil kunne efterligne meget hurtigt, så i bund og grund er det en flot hjemmeside, fans, etc.  

Mvh

STBJ

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

Tilmeldt 16. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:09

Hjemmesiden ser lækker ud og konceptet er også udemærket. Men bliver svært for nogen at prissætte udelukkende på baggrund af de informationer der er på hjemmesiden.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:18

Må indrømme at jeg er positiv overrasket over hvor lækkert designet er! Yes

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 22:29

Hej STBJ,

Tusind tak for dit input! Det lyder som en god ide.. Er glad for at du kan lide designet - det er nemlig noget som jeg selv står bag ;-)

Er det endeligt lovligt at bruge Amino forrummet til en dissideret budrunde? Jeg plejer ikke at sælge gennem freelance ressourcer, så hvis du har et par links, vil jeg blive meget glad.

Endnu engang tusind tak!

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:33

HIH:

Hej STBJ,

Tusind tak for dit input! Det lyder som en god ide.. Er glad for at du kan lide designet - det er nemlig noget som jeg selv står bag ;-)

Er det endeligt lovligt at bruge Amino forrummet til en dissideret budrunde? Jeg plejer ikke at sælge gennem freelance ressourcer, så hvis du har et par links, vil jeg blive meget glad.

Endnu engang tusind tak!

Hej

Skriv et salgs indlæg under et godt tilbud eller i Koncept, ide, IP, patent køb og salg (Så kommer det på forsiden).

Desværre må man ikke lave en bud runde i debatten det skal foregå via PM.

Med venlig hilsen
Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 22:38

Tusind tak, Anders - det er jeg glad for du synes! Der ligger også en del arbejdstimer bag.

God aften

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)