Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hyldgaard:

Hvis jeres skærm ikk er stor nok, kan i ikke se det hele da det er bare er et billede i body'en ... 

Min skærm er lille men burde man ikke kunne se side når vis man bare kunne køre ned ad i højre side og nederste på computer som kan gøres på alle andre billeder der ikke kan ses helt på ens computer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 20:38

Hej Morten

Flot side. Grafisk ser det meget fint ud. Et eller andet siger mig dog, at du har rødder i det trykte medie. Hvad man normalt bruger som best pratice, er der byttet helt om her. Her tænker jeg på opdeling af siden, placering af menupunkter og tekstplacering oven på billeder.

Dermed ikke sagt at det er forkert at gøre, det er bare anderledes end hvad man typisk ser af webdesigns. At tekstbokkene skifter mellem højre og venstre, ser fedt ud, men kan nok også virke en smule forvirrende. Det stiller også store krav til, at billederne kan bære at få tekst ovenpå, så man stadig kan læse det.

Nyhedsbrevstilmeldingen fylder lige i overkanten efter min smag, men der kommer jo an på hvad der skal vætes højest.

Håber det gav lidt mening.

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 20:59

Hej Morten,

Jeg synes det ser ret godt ud. Der er mange fede detaljer.

Min første tanke da jeg så siden var, at det bliver en svær side at holde kørende i det daglige - den stiller ekstremt store krav til, at de billeder du anvender virkelig kan bære siden - hvis der kommer et billede ind der ikke har samme kvalitet som dem du har nu vil siden falde igennem. 

Det kunne være lidt interessant at vide hvor i navigationen vi er lige nu (jeg antager det er forsiden)? Det kunne i alle fald være interessant at se en kategori og en produktside :) 

En god tilføjelse kunne være at få en "Gå til kassen" knap og/eller tekst ind. Jeg tror du forstiller dig at man trykker på det sorte felt med indkøbsvognen - men jeg er ikke sikker. Og netop fordi jeg ikke er sikker kunne det tænkes der manglede noget :)

Mvh.
Mathias 

Arbejder med online salg og design.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:07

Morten Hyldgaard:

Hvis jeres skærm ikk er stor nok, kan i ikke se det hele da det er bare er et billede i body'en ... 

Hvad betyder body en ?

Betyder det at man ikke kan scoll op og ned som man gør normal billeder på en hjemmeside

Jeg kan i hvert fald ikke se meget grafisk design den skærre igennem så jeg kan kun se en ½ side

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 21:12

Arbejder med online salg og design.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 96
Fra  Flexkom ApS Skrevet kl. 21:59

Hej Morten,

Det ser godt ud.

Mit eneste input er, at jeg ville lave de 3 store garn-billeder mindre. Måske tre billeder i bredformat ved siden af teksterne (med pris, læg i kurv mm.).

Mvh
Mikkel

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:05

Rigtig flot side! Med indbydende synes jeg.

Den eneste forbedring, som jeg ikke synes er blevet nævnt, er at jeg gerne ser Om, Faq og Kontakt blive et par pixels eller to større. :-)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 22:21

Tak for brugbar feedback til alle ... 

Ang. billedernes kvalitet, så er det sådan at det er min kundes mand der laver billederne. Derfor bliver det ikke noget problem.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:48

Mathias Dannevang:

Takker mange gange for dette her links Smile

Fattet det var noget helt andet nogle af jer så og især da en gav mig minus , jeg forstod det bare ikke helt, men blev motiveret at finde ud ad hvorfor.

3 links om , FAQ og kontakt ville jeg understrege så man kunne se meget hurtigt det er links.

Stykke øverste hvor kun hvidt ville jeg indsættet et billedet med garn

venstre side bar ville jeg lave hele vejen sammensat et eller andet der viser indhold lidt mystisk imellem overskrift 2 og handels betingelse et godt stykke kun hvidt

fodnot burde være noget der afslutter siden i harmoni derved kan se her ender siden lige evt. plads der til telefon nummer og CVR nummer og et lille logo igen som der lidt øverste på siden

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)