Hey Aminos' ! Er i rare så fortæller i mig lige om dette webdesign holder. Der er ingen funktionalitet på siden endnu. PFT! |
Hvis jeres skærm ikk er stor nok, kan i ikke se det hele da det er bare er et billede i body'en ...
Hey Aminos' ! Er i rare så fortæller i mig lige om dette webdesign holder. Der er ingen funktionalitet på siden endnu. PFT! |
Hvis jeres skærm ikk er stor nok, kan i ikke se det hele da det er bare er et billede i body'en ... |
Fejlindlæg - beklager |
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.
Hej Morten, første indtryk er at den ser rigtig flot ud. Det næste er menuen i toppen ser ud som om den er åben, og det ser ud som om der allerede ligger 2 vare i kurven så tror jeg der er nogen der er igang med at handle ind for mig. Priserne er meget små altså skrift størrelsen, hvis prisen er større ser det også ud som om det er et tilbud. Logoet er flot også det at du skriver det er økologisk, godt. Jeg kan ikke rigtig klikke mig rundt endnu men spørg igen når den er online og jeg kan prøve din shop. Mvh. Jens |
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk
Hej Jens. Og tak. Det er for at illustrere hvordan en dropdownmenu vil se ud :-) |
Siden ser ud til man ikke kan se nederste ½ del derved svært at give feedback , men vis det er det fuld design må det være en ommer |
Jeg spørger på det GRAFISKE DESIGN! Jeg ved da godt at siden ikke virker :-D ... Hmm, måske et forkert forum jeg har valgt at få feedback på grafisk arbejde i ... |
Jeg kan også se siden ikke virker linket men før man vurdere må se hele tanken hvad er under den ½ del man ikke kan se på siden , det skære jo lige igennem et billedet på forsiden alt under der kan man ikke se hvordan du har gennemtænk det grafisk design for man levere jo ikke en ½ grafisk forsiden |
Kan se en har givet mig minus , så jeg prøver at forklare mig bedre denne gang , dog forkert ikke at give feedback hvorfor minus , så jeg lige var sikker på hvorfor så kunne forklare mit svar her bedre , men jeg gætter mig frem og forklare det bedre på bedste vis ,som jeg kan Måske skulle jeg havde formularet mig anderledes som sidste indlæg , men jeg kankun se øverste del af designet derved svært at danne mig billedet af hvordan det fulde grafiske design bliver |