Det er da morsomt jeg skal da nok lade vær med at besøge deres hjemmeside hvis de ikke vil have det Men ved ikke om jeg kan lade helt vær, ellers må jeg jo bare betale trafikafgiften |
Så kom det på TV2 nyhederne
Det er da morsomt jeg skal da nok lade vær med at besøge deres hjemmeside hvis de ikke vil have det Men ved ikke om jeg kan lade helt vær, ellers må jeg jo bare betale trafikafgiften |
Eller som Jesper antyder, så er hr. Internet Responsible bare mere genial end gennemsnittet, og har lavet dagens gode gerning i form af virkelig god linkbuilding fra Ikea + Tv2? ;-) |
Og så har de tilladt sig den frækhed, at linke til IKEA fra artiklen. Mon ikke der snart dukker en harmdirrende mail op hos TV2, fra en stiktosset Internet Responsible? Det er godt nok kun rygter (som jeg selv er ved at starte), men de siger at IKEA har sendt adskillige mails med samme ordlyd til Google, Yahoo og Bing, da de står med samme udfordring med uønsket trafik fra disse internetsider. Dog uden at have fået svar endnu... :o)
|
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
ha ha - i det hele taget er IKEA et underholdende sted. Jeg har en kollega som manglede nogle hylder af en bestemt model som de sælger på deres netshop. Hylden var så udsolgt i den størrelse hun skulle bruge, så hun kaldte op på deres online support: - jeg vil høre hvornår I regner med at få model xxx på lager i str 30x400x900? supportsvar: Jeg er ikke så god til matematik, men den kommer nok i shoppen når den er på lager igen... |
Ikea skal da vidst se nærmere på, hvem de ansætter som supporter. |
Nu sendte du forhåbentlig dit svar på en stentavle, hvor runerne var omhyggeligt indgraveret! De vil jo ik have alt det der nymodes tiknak og ebreve... |
Man burde sende nogle links til diverse SEO e-bøger - bare light udgaverne i første omgang - til Internet responsible at IKEA, xxxx xxxxxx ,som er ret let at lokalisere, hvis man ser på et større online business netværk. Det vil efter min overbevisning være at gøre den stakkel en stor og velment tjeneste. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn