Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny åbnet herretøjs webshop. CC-Shop.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi er en ny åbnede webshop vi sælger alt inden for herretøj. Send noget feed back og fortæl hvad i syntes? Smile

www.cc-shop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 00:44

Hej CC,

Jeg har lige hurtigt kigget den igennem, og må sige at det stort set bare spiller! Lige et par ting har jeg dog:

- Under siden http://www.cc-shop.dk/shop/sunwill-77c1.html så følger boarder ikke med ned under "størrelse" og "info". (gør den heller ikke på resten af mærkesiderne)

- Kan du forkorte vejen til bestilling af varen? evt. til ét trin istedet for 4?

- "Gå til kassen" linket skal være tydeligere. Overvej en stor, fed, grøn knap.

- På siden http://www.cc-shop.dk/shop/7-par-stroemper-107c1.html finder jeg to fejl: billedet øverst/beskrivelse og billedet i anden række til højre er ikke skåret korrekt.

- Forside slide billederne mangler der at blive skåret det øverste af den grønne plante (øverst til venstre). Nu ved jeg ikke hvilket format billederne er i, men du kan overveje at smide dem i .jpeg billeder, så folk med langsom internet forbindelse kan loade siden hurtigere.

- Vilkår siden kan du overveje at lave større overskrifter.

- Om os siden skal du gøre mere personlig. smid et billede ind af ejeren måske endda medarbejdere?

Alt i alt spiller det bare. Det var blot nogle skønhedsfejl du kan overveje at ændre. Dejligt at se i gør noget ud af facebook siden.

Tillykke med webshoppen.

Held og lykke med det hele!

Mvh. Frederik

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:46

Super flot side..

Ikke noget at sætte en fingre på herfra

mikkel

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 00:53

Tak, skønt med noget feed back.. siden vil jo selvfølgelig blive opdateret konstant med nye vare..  

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 00:58

Tak for din fine feedback. Du har helt rat i at "om os skal være mere personlig" Smile 

Godt set med de andre punkter også,.

du ved nogen gange ,kan man ikke se skoven for bare træer.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:58

Jeg kastede et kort blik på shoppen med SEO-øjne, og kan konstatere, at den ikke lige består på det område, som det ser ud nu.

Der mangler tekst, som Google og de andre søgemaskiner kan læse. Tekst skal ikke være indsat i billeder, f.eks.

Og jeres produkttekster lader til at være kopieret fra producentens materiale. Det har den ulempe, at konkurrenter som allerede i forvejen har brugt de samme tekster "skygger" for jer, da Google ikke har lyst til at vise den samme tekst to gange.

Så skal I også arbejde med jeres sidetitler. Det har jeg skrevet et ekspertblogindlæg om herinde.

Men kort sagt er SEO et område, I lige skal have hanket op i, hvis I gerne vil have besøgende fra Google udover de betalte fra Adwords.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej CC.

Tillykke med din nye flotte webshop. Husk også at få shoppen tilmeldt webshop databasen på ShopNyt.

http://www.shopnyt.dk/webshop-database.html

Send en tekst + et billede, gerne 300x250, til kr@ShopNyt.dk så opretter jeg shoppen for dig.

Held & lykke med salget.

Mvh.

Kurt, ShopNyt

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 16:17

Elsker den måde billeder på forsiden bevæger sig på, det er satme lir! :D

Når jeg er inde på nogle af undersiderne, så opdater siden sig nogle gange? Jeg ved ikke om det er min bærbar, eller om det er jeres webshop der gør det, men ret irriterende at læse noget nederst på siden, og så den pludseligt opdatere, hehe. :-)

Ellers super fedt, teksten og tekststørrelse spiller. :-)

/Casper M. Poulsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 18:40

hej.. hmm syntes ikke jeg kan se noget problem med opdatering? men tak for ordne.

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 18:55

Jeg synes det er en flot shop rent grafisk med mange flotte detaljer. 

Jeg har en stor anke, som jeg ofte mangler når jeg køber tøj på nettet (hvor 98% af mit tøj bliver købt). 

Jeg mangler seriøst et størrelsesfilter. Det er næsten altid en dealbreaker hvis jeg besøger en webshop uden den funktion. Jeg gider bare ikke kigge jeres sortiment igennem blot for at opdage at I alligevel ikke havde det par bukser, som jeg synes var rigtig fede, i min størrelse. 

To andre små ting er, at i har lagt pris og "læg i kurven" i bunden af siden. Der bliver den nemt væk, specielt hos en bruger med en lav skærmopløsning. Og endelig er teksten på produktsiden måske lige lille nok (eller også er jeg bare ved at blive gammel). Jeg kan godt læse den - men synes ikke det er helt nemt...

Held og lykke med shoppen!

Mvh.

Mathias

Arbejder med online salg og design.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)