Løber selv med et par Sennheiser CX 300, men de sidder så godt i mine ører at de ikke falder ud
Hvis det skal være noget lidt andet vil jeg foreslå Sennheiser PMX 680 Sports eller Sennheiser OMX 680 Sports.
Nu kunne man jo nemt tro at jeg fik avance på al salg af Sennheiser, men fakta er at det gør jeg ikke. Grunden til at jeg selv har et par CX 300 er at jeg fik dem til en MEGET god pris, og grunden til at jeg anbefaler de andre er at de er nogle af de bedste løbe høretelefoner jeg har prøvet. Dog kan jeg personlig bedst lide PMX 680'eren da jeg bedre kan lide bøjlen går bag om nakken da jeg ofte har tendens til at få ømme ører af bøjler rundt om selve øret.
Kunne være et af mine næste indlæg på min løbe blog, ellers skal du være velkommen til at læse det indtil videre eneste indlæg om valg af løbesko, som jo også er en vigtig ting, men det lyder egentlig til at det har du helt styr på
Nyd at solen nu luner lidt på løbeturene, og få løbet nogle kilometer inden sommeren kommer hvor det jo let bliver meget varmt at løbe
Hvis man bare er det mindste kritisk mht. lyd, så skal man godt nok se sig for, med In Ear headset. Der findes godt nok meget bras på markedet. Læs nogle anmeldelser inden du beslutter dig. Det har jeg lært. Og skulle du være heldig og finde et godt par, hører jeg gerne fra dig
Høretelefoner kan du købe overalt, men kvaliteten varierer så ekstremt meget, fuldstændigt udafhængig af prisen. Det er derfor super vigtigt at du enten læser nogle anmeldelser eller hører kvaliteten selv, før du køber nye høretelefoner.
Jeg købte selv for et års tid siden et par Sony MD, som jeg har været rigtig glade for. Jeg læste en masse anmeldelser og brugte noget tid på at finde den bedste pris på nettet, og jeg tror det er metoden hvis man har tænkt sig at købe høretelefoner, uden at handle fuldtstændigt i blinde.
Hvis man bare er det mindste kritisk mht. lyd, så skal man godt nok se sig for, med In Ear headset.
Man kan ikke tillade sig at være kritisk med hensyn til lyden, når afspilleren er en iPod Shuffle, i hvert fald ikke i mine øjne. Ikke at iPod Shuffle er en dårlig afspiller, men kvaliteten af lyden er bare ikke helt i top. Men hvis du virkelig mener at der findes in-ear høretelefoner hvor du kan høre en bedre lyd en f.eks. de CX-300 jeg nævner i mit indlæg, med en iPod Shuffle som afspiller, så vil jeg gerne høre om det, da jeg så meget gerne vil undersøge og teste dem lidt nærmere. Evt. et link til en anmeldelse der beskriver problemer med kvaliteten af lyden i in-ear i forbindelse med disse små musik afspillere?
Men generelt set, så kan næsten alt bruges når man løber. Jeg ved godt at en meget lille promille af Danmarks befolkning har et krav om at lyden skal være 100%, men det får man altså ikke på sin løbetur, ligemeget hvad.
Høretelefoner kan du købe overalt, men kvaliteten varierer så ekstremt meget, fuldstændigt udafhængig af prisen. Det er derfor super vigtigt at du enten læser nogle anmeldelser eller hører kvaliteten selv, før du køber nye høretelefoner.
Jeg købte selv for et års tid siden et par Sony MD, som jeg har været rigtig glade for. Jeg læste en masse anmeldelser og brugte noget tid på at finde den bedste pris på nettet, og jeg tror det er metoden hvis man har tænkt sig at købe høretelefoner, uden at handle fuldtstændigt i blinde.
Først og fremmest, lækker artikel Du kommer godt rundt om emnet, holder det kort, og beskriver det på en super måde. Thumbs up for det.
Disse Sony MD, siger mig ikke lige noget, er det almindelige in-ear eller fra Sony's "active" serie? For i dag hedder Sony's høretelefoner da MDR? Men jeg kan selvfølgelig være glemsom. Men hvis det er nogle af de her "active" høretelefoner, ved du så noget om hvordan de er i forhold til Sony's MDR-AS50G? For dem har jeg da kun dårlige erfaringer med.
Man kan ikke tillade sig at være kritisk med hensyn til lyden, når afspilleren er en iPod Shuffle, i hvert fald ikke i mine øjne. Johnny Rosenkjær
Jeg vil give dig fuldstændig ret. Nu tænkte jeg også mere generelt. Jeg købte et par skullcandy til min kæreste. Efter at have modtaget og afprøvet dem, måtte jeg sende dem tilbage pga. en produktionefejl. Efter anden pakke, kunne jeg konstatere at det blot var produktet generelt der var i sådan en dårlig kvalitet, så de gik også tilbage på min returret.
Nu var det selvfølgelig ikke high end, men jeg har hørt nogle fra BR der var bedre.
Anmeldelser må derfor være det eneste rigtige, hvis ikke man kan prøve dem i en butik først.
Jeg har købt sådan nogle i Tiger til 10 kr som jeg er fint tilfreds med. Tricket er at man lige binder en knude i lynlåsen på løbejakken eller bruger en mikrofon clips til at holde dem fast, sådan at det ikke er ørerne der bærer dem. Lyden er dog ikk noget at råbe hurra for i de der fra Tiger, og jeg har da også været nødt til at skifte et par gange pga. jacksticket er gået i stykker. Det er nu sket flere gange for mig, også med nogen af den slags til flere hundred kr.