Hej amino'er, Vi har en tyrkisk by-guide med knap 2.000 unikke besøgende pr. dag. (www.hergece.com) Jeg har ikke rigtig haft lyst til at "ødelægge" siden med google adwords, men flere har opfordret mig til det, da der kunne være en rimelig sjat at tjene med de antal besøgende jeg har... Hvor meget kan jeg regne med at få i indtjening fra google med 2000 unikke pr. måned? Er det overhovedet til at regne ud? mvh |
Fortjeneste fra google adwords?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Der er flere tråde her på Amino der handler om hvor meget du kan tjene på AdSense Jeg har også skrevet en lidt mere detaljeret artikel om hvor meget man kan tjene på AdSense på min blog. |
Hej Mikkel, Tak for dit svar.. jeg læst din blog, og jeg har forstået det meste :) Kan jeg ikke lige spørge dig EKSPERTEN om noget sikkert ret simpelt.. :) Når jeg nu har ADSENSE (og ikke adwords :-)) på et tyrkisk site med indhold om by-livet.. kan jeg så godt med samme adwords-aftale lægge reklame koder op på www.stressterapi.dk? Eller skal jeg lave en ny aftale? Mvh |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
|
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)