Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortjeneste fra google adwords?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino'er,

Vi har en tyrkisk by-guide med knap 2.000 unikke besøgende pr. dag. (www.hergece.com) Jeg har ikke rigtig haft lyst til at "ødelægge" siden med google adwords, men flere har opfordret mig til det, da der kunne være en rimelig sjat at tjene med de antal besøgende jeg har...

Hvor meget kan jeg regne med at få i indtjening fra google med 2000 unikke pr. måned? Er det overhovedet til at regne ud?

mvh

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:54
Jeg går ud fra du mener AdSense - og ikke AdWords :)

Der er flere tråde her på Amino der handler om hvor meget du kan tjene på AdSense Jeg har også skrevet en lidt mere detaljeret artikel om hvor meget man kan tjene på AdSense på min blog.
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:14
Hej Mikkel,

Tak for dit svar.. jeg læst din blog, og jeg har forstået det meste :)

Kan jeg ikke lige spørge dig EKSPERTEN om noget sikkert ret simpelt.. :) Når jeg nu har ADSENSE (og ikke adwords :-)) på et tyrkisk site med indhold om by-livet.. kan jeg så godt med samme adwords-aftale lægge reklame koder op på www.stressterapi.dk? Eller skal jeg lave en ny aftale?

Mvh

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:03
Jeg er vist kommet til at skrive 2000 pr mdr.. det er pr. dag :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:00
Ja, du må kun have en konto med AdSense. Samme konto kan bruges på alle de sites du ønsker
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)