I forbindelse med min netavisvil jeg gerne lave en arrangementskalender - det er ikke så vigtigt om det kun er mig eller om andre også kan sætte arrangementer ind i den - men hvordan bærer jeg mig ad?
Jeg fik på et tidspunkt indtryk af at de er gode til at lave win-win-win løsninger... win for arrangørerne, win for den der skal skilte med arrangementerne.. og win for dem selv.
I forbindelse med min netavisvil jeg gerne lave en arrangementskalender - det er ikke så vigtigt om det kun er mig eller om andre også kan sætte arrangementer ind i den - men hvordan bærer jeg mig ad?
Hej Majbritt
Jeg kan anbefale supersaas.dk
Det er en rigtig god kalender til events, og du kan starte med den gratis udgave.
Tjaaah det er jo tit problemet med cms systemer lavet af private - svært at få nye funktioner!
Hvorfor ikke tage et opensource system - så kan du jo løbende selv smide nye funktioner etc på den?
drupal/joomla ja selv wordpress har jo themes der understøtter en avis - med et hav af plugins. Alt sammen gratis og lige til at smide på med et museklik!
Og selvom det havde er det jo et spørgsmål om hvilket avis theme man vælger at smide på sit cms-system, kender mange avis-themes til bla WP som er yderst brugervenlige. og fx information.dk kører med en drupal løsning.
Det var ike for at starte en krig om opensource kontra de andre - har du selv overvejet hvilket system du ville bruge til din netavis og valgt din nuværende løsning er det jo bare fint.
Ingen krig herfra - jeg har bare valgt den løsning jeg fandt mest overskuelig og lettest at administrere - også set udfra at jeg skal leve af bannerannoncer - det skal blandt andre information jo ikke.
Men jeg forstår sagtens din pointe, men jeg er tilfreds med avisen som den er - vil bare gerne kunne linke til en kalender.