Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du vide sandheden om sundhed? min nye hjemmeside. (Feedback til design, brugervenlighed mm.)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 11. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kreative Aminoer!

Jeg har startet en ny hjemmeside/virksomhed op. 

www.stjernesund.dk

Virksomheden har 3 grene i forretningen.

1:En E-bog som jeg selv har skrevet. 

2:Personlig coaching. Kost, træning og andet. 

3: Nogle få produkter. (som ikke har kunne købes i Dk før nu)

Derudover vil der være gratis video blogs, artikler og opskrifter om emnet.

Livligt opdateret.

Min målgruppe er naturligvis folk, som vil være sunde/sundere. 

Folk som er overvægtige og folk som mangler energi og livskvalitet i hverdagen generelt. 

Hvad siger Amino´s ekspert panel ?? 

Mvh Martin Skanborg

Grundlægger af http://stjernesund.dk/

Personlig træner og kostvejleder. Sammen kan vi opnå store resultater!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:06

Hej Martin :-)

Super flot side..

Men jeg synes at din video trækker en del ned, her tænker jeg det flotte stilrene design og så en video der er optaget i stuen ikke passer godt sammen..

Måske mere lys og ens baggrund..

"talen" synes jeg er for langsom og langtrukket..

jeg vil selv på kur og tabe mig, men der skal være spral og fart på så jeg kan mærke energi og fart, så jeg selv får lysten til det samme :-)

men selve siden er super flot :-)

Mikkel

Fra København N
Tilmeldt 11. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:13

Hej Mikkel.

Tak for feedback :-) 

Videoen kan jeg godt se måske ikke ligner en million. 

Jeg kunne godt lave det bedre mht. til baggrund osv. Evt. få et billede ind i starten af videoen. Så den blender ind med resten af designet. 

Grundlægger af http://stjernesund.dk/

Personlig træner og kostvejleder. Sammen kan vi opnå store resultater!

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 12:14

Hej Martin

Ved første øjekast synes jeg sit site ser rigtig fint og troværdigt ud.

Skal man gå lidt mere i detaljer omkring designet, så er der nogle små-ting som jeg synes du skal kigge på.

Menuen

Jeg håber du kan bruge det, held og lykke med projektet.

Dbh Peter

Dbh Peter.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:56

kan ikke overskue de lange tekster uden mellemrum der er langt mere end 2-4 linjer tekst tætskrevet uden mellemrum

ingen under overskrifter på siden der gør den mere overskuelig

en kontakt formular en god ting på kontakt siden derved lettere at kontakte dig da alle ikke har Outlook expresss på deres computer

svært at se vare i kurv kun øverste på siden hvorfor ikke se links ønsker handle videre og derved går til indkøbs kurv lettere vis er træt eller sider et sted det ikke er lettest hurtigt at se alt er det bedste man nemmer kan købe vare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 04:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Mikael Christiansen: Al respekt for, at du kommenterer på tekster og deres opbygning, men...eftersom du nu engang er ordblind, så er du trods alt ikke den gennemsnitlige målgruppe...At du har svært ved at læse tekster, der er længere end 2-4 linier,  betyder jo ikke, at det er et problem for størstedelen af et websites læsere...Og man kan jo desværre ikke tilfredsstille alle.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 09:08

Nogle ting jeg ville gøre anderledes:

1) Top-baren med indkøbskurv og konto-link er unødvendig, det det kan fylde mindre og have samme effekt. Integrer det evt. med dit banner.

2) Gør dine menu-links større og teksten kortere, f.eks. Forside, Om Stjernesund, Produkter, Personlig coaching, Blog, Artikler/Opskrifter. Menuen bør ikke skulle "læses".

3) Gør dit link "Se bogen" mere tydeligt, så jeg med det samme ved hvad formålet med boksen er, og derefter kan læse detaljerne ovenfor. 

4) Gør ikke brug af bold tekst medmindre du vil markere det. Det er irriterende og gør det sværere rent faktisk at rette opmærksomhed til tekst/ord/links. 

5) Gør din facebook-knap mere synlig. 

Overordnet: Få styr på hvor/hvornår du bruger hvilken tekst, det er ikke ligegyldigt. Du kan evt få rettet du små design-fejl som er nævnt tidligere, men det burde ikke være første prioritet.

I modsætning til tidligere, så synes jeg ikke at der er noget i vejen med at optage din video i stuen. Der er mange som vil sætte mere pris på et personligt produkt. Hvis du begynder at lege med green-screens og ikke har 100% styr på det, vil det bare virke kikset.

Det var hvad jeg kunne komme på ved første glimt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:06

@Mikael Christiansen: Al respekt for, at du kommenterer på tekster og deres opbygning, men...eftersom du nu engang er ordblind, så er du trods alt ikke den gennemsnitlige målgruppe...At du har svært ved at læse tekster, der er længere end 2-4 linier,  betyder jo ikke, at det er et problem for størstedelen af et websites læsere...Og man kan jo desværre ikke tilfredsstille alle.

Dbh

Thomas

Helt ærligt forstår jeg ikke din kommentar at du synes der er får mennesker dog nok færre iværksættere grundet det er hårdere at være iværksættere

Derved så og mere enklet , så at blive ansat , på en virksomhed , da man ikke skal sætte sig ind masser af regler , iværksættere er ikke let.

jo man kan tilfreds alle ved lave 2-4 linjer ader over 250.000 som er ordblind dansker

der er oveni en stor gruppe nydansker og gammel mennesker ,

Det kan godt være du ikke synes der er mange udlænding og gammel mennesker i Danmark  det er ikke er denne målgruppe derved unødvendigt med læse bar tekst til dem

udlænding jeg forstår ikke du ikke ønsker at alle målgrupper skal have disse info let at læse

Jeg tror bare du ikke ved der er mange forskellige mennesker i Danske samfund og en af hovedgrupper er dem dem der har svært ved at læse vanskeligheder

http://www.ordblindsydjylland.dk/voksen-og-ordblind/voksen-og-ordblind/

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:22

Mikael christiansen:

Helt ærligt forstår jeg ikke din kommentar at du synes der er får mennesker dog nok færre iværksættere grundet det er hårdere at være iværksættere

Derved så og mere enklet , så at blive ansat , på en virksomhed , da man ikke skal sætte sig ind masser af regler , iværksættere er ikke let.

jo man kan tilfreds alle ved lave 2-4 linjer ader over 250.000 som er ordblind dansker

Helt ærligt.... så må der være en hel del der ikke fatter en meter af hvorfor et spørgsmål om at - du - med din læse (og formulerings-) vanskeligheder blander ældre mennesker og ny-danskere ind i en kommentar på TT´s konstatering af, at du muligvis ikke er den bedste til at vurdere tekst... 

Skal Stjernesund lave en arabisk version af siden osse? - og ekstra store bogstaver for de ældre mennesker, som rent faktisk kan læse, men som i din optik er diskrimineret...

Ahhh come on, Michael ;-)

Men - for nu at tilknytte en kommentar til oprindelig indlæg:

Giver som de øvrige debatører ret i at videoen ikke er verdens allermest spændende - det er nu heller ikke sikkert den behøver at være - men der er lidt "first take" over den....

Torskelever og STEVIA... hmmm.... er Stevia ikke det kunstige sødemiddel... ;-)

Mvh.

Lasse - Free Spirits på Facebook

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:31

Lasse Burholt:

Mikael christiansen:

Helt ærligt.... så må der være en hel del der ikke fatter en meter af hvorfor et spørgsmål om at - du - med din læse (og formulerings-) vanskeligheder blander ældre mennesker og ny-danskere ind i en kommentar på TT´s konstatering af, at du muligvis ikke er den bedste til at vurdere tekst... 

Skal Stjernesund lave en arabisk version af siden osse? - og ekstra store bogstaver for de ældre mennesker, som rent faktisk kan læse, men som i din optik er diskrimineret...

Ahhh come on, Michael ;-)

Men - for nu at tilknytte en kommentar til oprindelig indlæg:

Giver som de øvrige debatører ret i at videoen ikke er verdens allermest spændende - det er nu heller ikke sikkert den behøver at være - men der er lidt "first take" over den....

Torskelever og STEVIA... hmmm.... er Stevia ikke det kunstige sødemiddel... ;-)

Mvh.

Lasse - Free Spirits på Facebook

Forstod jeg ikke lige hvad du mente her , video er ikke det vigtig men tekster står der 4% er ordblind ligesom mig f.eks.

selvfølgelige jeg er den bedste til skrive om den målgruppe  ordblind det kan du ikke på samme måde , flere tør ikke skrive på forummet , der er ordblind.

Jeg giver feedback hvordan jeg læser teksten altså ikke som du læser teksten , da vi 2 ikke er , ens og jeg ser intet problem , jeg giver feedback for min målgruppe , alle ved det ikke er alle dansker, så trådstarter kan bruge det eller ej , det er et frit land

Udlænding svære ved at læse dansk derved lettere at læse danske vis mere linje skrift,

når man starter i skolen starter man ud med tekster der er linje skrift mere i derved bedre og for Nydanmasker mv. der er mellemrum i teksten

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)