Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing sider og Amino'er

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt tror jeg ikke, at man skal være så bange for hverken at dele sine ideer eller lade andre få indblik i dem.

Der er mange iværksættere, der bliver overdrevet paranoide, når de finder på noget nyt. I mange tilfælde er der bare ingen andre - end iværksætteren selv - der kan se det geniale i ideen.

Desuden er det ingen hemmelighed, at der findes masser (tonsvis) af ideer, der aldrig bliver til noget - netop fordi folk er for hemmelighedsfulde og paranoide. 

Ydermere bør alle være klar over, at en god ide ikke bliver til noget, medmindre man har den rette arbejdsmæssige tilgang til den eller man sørger for, at den får de rette folk bag sig.

Hvad nu, hvis vedkommende klikker helt vildt og unødvendigt meget på mine Google annoncer, så jeg bliver bandlyst af Google?

Den slags kan du beskytte dig mod - start under fanen "adsense opsætning" > "tilladte websteder" i din adsensekonto - læs evt. mere her

/JG

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

@JesperG: Cool - tak for det! Linket er gemt til min webmand.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)