Hej alle Aminoer! Undrer i jer også over hvad en SEO-artikel er for noget? Læs med her!
SEO-Artikel? En artikel fyldt med søgeord? JA, der er mange som mener at en SEO-artikel er en artikel sammensat af søgeord. Hos Artikelfidusen har vi et andet syn på SEO-artikler. Vores definition af en SEO-artikel er:
Dårlige SEO-artikler? JA, der findes faktisk dårlige SEO-artikler. Artikler, som ikke giver nogen mening for brugeren overhovedet. En artikel som er mikset sammen af søgeord, og ikke af meningsfyldte formuleringer kan kaste dårligt lys over din virksomhed/hjemmeside. Så kan de billige artikler lige pludselig være en dyr affære, når kunderne ikke køber produkter eller klikker sig videre til relevante reklamer. En SEO-artikel bør være rettet mod en besøgende og ikke Google.
Eksempel på dårlige SEO-artikler? NEJ, der vil ikke linkes til dårlige SEO-artikler i denne tråd. De fleste ved allerede hvordan sådan en artikel ser ud. De som ikke ved det, får et eksempel her(eksemplet er opdigtet og handler om bredbånd, hvor søgeordet er billigt bredbånd):
Eksempel på gode SEO-artikler? JA, der linkes til en god SEO-artikel. KLIK HER, for at læse en SEO-artikel, som er skrevet af Artikelfidusen. Kunden fik den selv i en landsdækkende avis. Vi har skrevet flere artikler, som er kommet i avisen. Send en Privat Besked hvis du vil se flere eksempler på SEO-artikler, som er skrevet af Artikelfidusen.
Hvad skal der ske nu? HMM.. Du kunne gå ind på Artikelfidusens hjemmeside. Måske vil det være noget for dig og din virksomhed/hjemmeside. Har du spørgsmål, så kan du kontakte os via hjemmesiden eller herinde, som en privat besked.
En sidste ting! HUSK, at du er garanteret hos Artikelfidusen. Leveringsgaranti
Kvalitetsgaranti Dette er en SEO-artikel skrevet af Artikelfidusen |
Virkelig flot indlæg!
Er enig med dig på de fleste punkter.
Jeg kunne f.eks. aldrig finde på, at benytte en SEO-artikel fyldt med søgeord på min hjemmeside. Det ville skræmme mine kunder væk.
Til jer andre aminoer, så har jeg benyttet artikelfidusen på min blog.
Kan klart anbefales!