hej Amino bruger
jeg er maler og har fundet på at lave en rullevogn til malerspande jeg har fået et patent på disse rullevognen af hjælper tunge løft, afdækning der rykker sig, ridset gulve osv jeg er ikke i tvivl om at det er en god ide og dem som har købt kommer kun med gode tilbage meldinger jeg har forsøgt at sælge mine rullevogne via telefon uden rigtig held jeg har også lige været på maler messe i Nyborg og omtaler ellers mine rullevogne til alle jeg møder er der nogen der kan give mig nogle gode ideer til hvordan man kan komme ud til de forskellige malermestre eller ligne messer andre steder eller bare hvad som helst rullevogne kan ses på www.maler-wennerberg.dk alle bud på hvad jeg kan gøre vil gøre mig glad mvh
maler-wennerberg Allan Schiøtt |
Jeg synes du skal skabe en profil omkring dit produkt. Lad vognen få sin egen hjemmeside, sit eget udtryk og sit eget navn. Tilknyt online-bestilling af produktet. Alt dette giver en meget mere professionel fremvisning af dit "geniale" produkt.
På den måde åbner du op for en online markedsføringskanal.
Offline, ville jeg da få lavet en profilbrochure om produktet, og så ville jeg ringe ud og høre malermestrene om du måtte sende noget materiale på produktet. (kan også sendes via mail, men det virker mere proff hvis du sender noget lækkert trykt materiale) (husk i øvrigt at du IKKE må sende mails, før du har fået "lov" til dette af din potientielle kunde)
Ud over alt dette, så er det bare ud og bruge dit netværk så godt som du kan ...
Og vis mangler en grafisk designer på opgaven, så siger du bare til :-)