Er det kun direkte køb der trackes som en konvertering fra adwords. Altså køb hvor kunden klikker på adwords linket, ser varen og køber den, eller gemmes der informationer om "returning customers" så adwords linket også får "credit" hvis købet sker senere.
Mvh
Regin Madsen
Mvh Regin Madsen www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento
Andreas har som sådan ret, men svarede egentlig ikke helt på dit spørgsmål.
Ved brug af adwords konverteringssporingskoden, så placeres der en cookie med 30 dages levetid. Dvs. hvis en bruger klikker og køber inden for de næste 30 dage, så registreres det som salg. Dvs. det behøver ikke være direkte efter der er klikket at der købes. Og derefter er andreas´ kommentar relevant :) Hvis brugeren køber flere gange inden for de næste 30 dage, så er det værd at kigge på hhv. 1 salg pr. klik eller flere.
MÅler du derimod i Google Analytics, så er det kun det direkte afledte salg, der måles.