Jeg synes I skal finde ud af, om I vil tilbyde Network Marketing muligheden eller ikke.
Den beskrivelse I har på hjemmesiden lige nu, ligger midt imellem MLM og Franchise, og det bliver lidt "fesent" når I ikke helt ved, hvilket ben I skal stå på.
Hvis produktet er i orden, så synes jeg ikke I skal være flove over at kalde det MLM eller Network Marketing - for det er jo det, det er.
Jeg har dog lidt svært ved at se salg af hesteshampoo på et homeparty - men det er nok fordi jeg ikke er en "heste-pige" eller hesteinteresseret. 
Derimod tror jeg sagtens produktet kan afsættes på andre måder, via selvstændige forhandlere.
I skriver, at da det ikke er et MLM-koncept, så får man ikke penge for dem under sig - men kun for dem man finder.
Denne formulering får det i højere grad til at lyde som pyramide, da det jo så primært kommer til at handle om at finde forhandlere, og ikke om at afsætte produkter.
Hvis jeg finder 2 forhandlere, som hver omsætter for 10.000,- om måneden, så vil jeg da synes det er urimeligt, at jeg ikke får provision af den omsætning - og jeg har dermed ikke rigtig noget incitament til at gå ud og finde flere forhandlere.
Med mindre der er noget i jeres koncept jeg har misforstået?