Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Networkere søges til nyt MLM selskab indenfor modebranchen.

Side 8 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kom igang, men han valgte at lukke firmaet ned, og rende med kassen, og de folk der var kommet langt og sagt deres job op, stod pludselig med ingenting og en lang næse.  Trendworld eksistere ikke længere. John har endda skiftet efternavn også, og lod konen stå med gæld fra forretningen. Rigtig en gentleman......

Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da også bidrage med en historeie om denne John. Jeg er også en af dem der er blevet snyt og taget rigtigt godt ved næsen. Min historie er den, at jeg har lavet mit hus om i forbindelse med jeg skulle åbne et showroom på sjælland, som han sage "der er fuld af sæger her på sjælland" (bræk, bræk) ja der var kun 2 mig og min søn....... Fandme mange då.... jeg købet et lager på et 6 cifret beløb af John til opstart af min forretning.... Da jeg havde startet det hele op lukkede han schowroom i jylland. Så kunne man tænke at det er det tøj/lager jeg havde fået...og fuglen er fløjet.......

Nu sidder jeg med alt det tøj, jeg kan ikke komme af med det...... Hvad fanden gør man ??????? Den mand skal ikke vise sig på sjælland.....

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lipa64:

Nu sidder jeg med alt det tøj, jeg kan ikke komme af med det...... Hvad fanden gør man ??????? 

Har du overvejet at prøve at SÆLGE det ;-)

Du må jo have ment det kunne sælges da du købte det....!

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hey

 

Sad lipa64  surt røv  sku utroligt nogle kan være det bekendt

 prøv sælge det, som Lasse skriver

og pøj pøj god sommer

karsten

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lipa64: Som de andre siger, prøv at sælge det, evt. kan du jo give noget info om alt herinde. Har du mærkevaretøj for et 6 cifret beløb må der da være en hel del :)

Er du så stadig i modebranchen, MLM branchen eller har denne plattenslager skræmt dig væk for good?

Mvh.

Martin

Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.....

Ja strømmen af mennesker som kontakter mig vedr john bliver ved.... jeg har i disse dage skiftet nummer til 61810844, men jeg håber da på at John er kommet til fornuft og ikke længere lever af at udnytte andre mennesker......

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi im very interested kan you send me more information on the business. Thanks. diamondz76@live.dk

Side 8 ud af 8 (77 indlæg)