Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af Facebook firma navn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Håber der er en som kan hjælpe mig! Jeg arbejder som fotograf og i den forbindelse skal min business partner og jeg kun bruge 1 facebook fan side (vi havde oprindeligt 1 side hver). Så vi har brug for:

1. Ændre et Facebook firmanavn (Fra Sally Prissert Photography til Weesteetee Studio).

2. Udsende invitiationer til dem som er "fans" af min Facebook profil Lotte Gudbrand Photography, så vi kan få dem over på vores fælles Facebook profil Weesteetee Studio.

Er der nogen som ved om det er muligt? Jeg har prøvet at google hjælp og på Facebooks help, men kan kun finde steder hvor der står, at man ikke kan ændre firmanavn. Det har jeg svært ved at forstå (og acceptere :-)) eftersom masser af firmaer bliver slået sammen etc., har brug for at ændre navn etc.

Tak!

Lotte

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:50

Hej Lotte,

Jeg svarer lige på dine spørgsmål slavisk.

1. Det kommer helt an på hvornår siden er oprettet og om det er en gruppe eller en side. Facebook har desværre det problem, at hvis du har været hurtig til at oprette en side, så kan du ikke ændre sidens navn - det kan kun ske på nyere sider. Men hvis det er en ny side, så er det muligt hvis du går ind på gruppen, trykker på "rediger side", så har du mulighed for øverst under sidens navn, at ændre navnet.

2. Den er mere tricky, du kan ikke umiddelbart sende invitationer ud via en side, men det er muligt for dig at slå siden op på væggen for derved at få den vist på folks vægge med en opfordring om de skal synes om den anden. Med min erfaring omkring Facebook(jeg arbejder med Facebook til dagligt), så er det efter de nyere opdateringer lettere også at få folk ind via den vej, da invitationer er blevet mere skjult.