I må også meget gerne skrive hvornår I gik i gang med jeres iværksætteri, og hvad i arbejder med.
Jeg startede som 6 årig med min far i antikvitet verdenen. Da jeg var 10 år, kunne jeg forhandle priser med voksne. (Jeg vandt normalt)
Jeg har aldrig haft lommepenge, tilgengæld prøvede jeg en masse forskellige ting og fik en masse erfaring ung.
Jeg havde som 12 årig en cafe eller bedre forklaret, min far betalte mig xx antal for at servere kaffe, mad og diverse. Så jeg lærte tidligt hvad penge egenlig var og hvilken respekt de skal have.
Da jeg var 21, havde jeg gennemført en lederuddannelse og været leder / Chef i detailhandlen. Nu studere jeg og starter snart firma
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Det er sjovt som mange finder det slemt at blive ældre....
...jeg synes unægteligt at alternativet er værre...
mvh
Jan
Ja tænk vis man i stedet for at blive ældre blev yngre hvert år til sidste var man 0 år og til sidste var man mindre end 0 år for man var ikke født endnu
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
mvh
Jan
Ja tænk vis man i stedet for at blive ældre blev yngre hvert år til sidste var man 0 år og til sidste var man mindre end 0 år for man var ikke født endnu
Hæ ja - jeg tror der blev lavet en film over det tema engang.
Men det var ikke lige det jeg mente med "alternativet til at blive ældre".
Alternativet til "at blive ældre" er jo "Ikke at blive ældre" - dvs. en plads i jorden.
mvh
Jan
Hæ ja - jeg tror der blev lavet en film over det tema engang.
Men det var ikke lige det jeg mente med "alternativet til at blive ældre".
Alternativet til "at blive ældre" er jo "Ikke at blive ældre" - dvs. en plads i jorden.
- og så vil jeg hellere blive ældre
Nå med så træner jeg lidt ekstra og tag en helse kur ... hopper lige i sundheds gryden , skal jo holde mit profil billedet , tror skam jeg tager en sundheds tur massage og en masser piger , det dur
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows