Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være testkanin?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 66
Fra  DAMAVI Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg har lavet en hjemmeside www.pause.nu hvor medarbejdere med meget skærmarbejde kan få hjælp ideer og råd i forhold til at gøre deres arbejdsliv bedre.

På siden kan man downloade en software, der minder én om, at holde pauser med passende mellemrum (efter eget valg).

Siden er helt ny, og jeg har følere ude blandt mine kunder, men kunne godt tænke mig feedback fra nogle aminoer inden der helt køres los.

De der har lyst må meget gerne downloade, og give mig et praj om, hvordan selve downloadningen virker. (afinstallering er simpel, hvis I efterfølgende ikke ønsker programmet)

Til jeres orientering kræves der .NET Framework 4.0, og det tager for nogle en del tid ( fem minutter) at downloade.

På forhånd tak.

Tina Johansen

DAMAVI

 

 

 

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

jeg har netop downloaded dit program og det gik fint. Meget hurtigt (ca. 5-10 sek)

Har afinstalleret det igen :)

Søren

Fra Århus
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

.NET Framework 4.0? Er det virkelig nødvendigt til et program med så simpel en funktion?

Hvis kravet blev sat ned til .NET Framework 2.0 eller .NET Framework 3.0 behøvede hverken Windows Vista eller Windows 7 brugere installere noget (det følger med Windows). Oversigt.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er lige et par tanker:

1. Kravet om .NET Framework virker meget underligt taget i betragtning af programmets funktion.

2. Hvorfor har i valgt den absolut mest irriterende lyd fra Windows, og hvorfor kan jeg ikke selv vælge?

3. Hvorfor må jeg ikke flytte selve vinduet for indstillinger)?

4. Hvorfor - undskyld sproget - satan skal jeg lade mig registrere? Det virker helt absurd.

5. Selve påmindelsen er lige påtrængende nok, og hvorfor viser i mig ikke dagens øvelse med det samme? Jeg downloader ikke programmet for derefter at installere og registrere mig bare for at blive sendt til forsiden på jeres hjemmeside.

Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 66
Fra  DAMAVI Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Ja, her kommer jeg til kort, jeg har fået programmet lavet. Jeg har selv tænkt, at det vel bare er et sprøgsmål om tid, før alt er udstyret med ver. 4.0?

Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 66
Fra  DAMAVI Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

Tak for tankerne, her er mine returneret;

1. ja, jeg er ikke selv IT haj, så jeg ved det faktisk ikke!

2. Jeg er blevet nødt til at sætte nogle udviklingsgrænser undervejes, og lyden har været et af dem.

3. Jeg forstår ikke spørgsmålet?

4. Der ligge en række ting i støbeskeen, hvor jeg gerne vil have dette.

5. Et lignende program har man kunnet downloade før, Jeg har talt med flere der kender det tidligere program, alle er enige om, at dette er den mest ønskede model. Og jo, der er god ide i, at du skal på en ny side, hvor der er nye input regelmæssigt.

Tak for dine input.

Tina

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tina Johansen:
Ja, her kommer jeg til kort, jeg har fået programmet lavet. Jeg har selv tænkt, at det vel bare er et sprøgsmål om tid, før alt er udstyret med ver. 4.0?

men man bør kun bruge .NET 4 hvis man har brug for de funktioner der findes i det og som ikke findes i tidligere versioner.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu sidder jeg på en mac så jeg kan slet ikke være med

Hvorfor har du ikke bare lavet det som en flash? så kan alle være med?!

Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 66
Fra  DAMAVI Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Det er jeg faktisk heller ikke tilfreds med.

Jeg har selv yderst begrænset viden indenfor computere. Jeg har erfaret at der er delte meninger om Flash, og ham der har laver programmet er altså imod!

Jeg vil selv gerne rette op på dette, og det kan også være, at jeg på sigt bliver nødt til at få lavet et helt andet program uden .Net Framework og som Flash, men lige nu skal jeg ud over rampen med det her.

Du kan jo downloade det, hvis du har Windowsplatformen på din Mac ved du?

Med venlig hilsen

Tina

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par ideer til hvordan du kan gøre det program meget mere attraktivt at bruge... send mig en pm hvis det er.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)