Jakob. Når nu han gerne vil fokusere lige meget på begge produkter, mener jeg at det er vigitigt at de visuelt blir' holdt en smule adskilt. Dog uden at de forsvinder for hinanden. Det handler jo bare om brugervenlighed. Det kan jo hurtigt blive rodet hvis man blander to produkter sammen i en pærevælling. På den måde kan man bruge farver, til rent visuelt at adskille med ...
Det betyder jo ikke nødvendigvis at man skal bruge tilbageknappen 8 gange for at komme hen til det andet produkt igen :-)
Og da jeg designede første version for snart mange år siden så den sådan er:
Som du kan gætte gik det til 2 forskellige sider (der var en tekst der kom over billedet ved jagt og ved rideafdelingen) - på samme måde som idag ( jeg har intet med det nuværende design at gøre)
De var sådan set holdt i et design - men med forskelligt indhold og med interne links mellem de 2. På den måde blev folk heller ikke overraskede ved deeplinking og sitet pludselig så anderledes ud.
Kort sagt ET enkelt design - det er jo samme virksomhed (dig selv) men med forskelligt indhold alt efter hvilken vej man kommer ind til dit site - det er såmænd det eneste jeg ville sige om den sag. Designere har jo tit forskellige meninger og erfaringer :-)
Nu kender jeg ikke særligt meget til SEO, men er der ikke et eller andet om, at hvis forsiden kun består af billeder så har google svært ved at finde den?
...hvilket også er grunden til at jeg tidligere sagde at splashscreens var noget man droppede for år tilbage - tror det screenshot er små 5 år gammelt (jeg lavede mit første website i 93....så har en del eksempler at hive frem!)
Mit råd er stadig - direkte til aktion på din side, ikke noget med en nærmest statisk side hvor man skal vælge mellem A og B.
Kom direkte igang med at sælge dig selv og lad så brugeren selv vælge om de vil dykke mere ned i enten foredrag eller indkast delen
Vis at du har begge ekspertiser men bland det godt sammen så det skaber noget synergi - ellers er pointen med at lægge dem sammen jo død