Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til design!!! Sammenlægning af to hjemmesider...

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob. Når nu han gerne vil fokusere lige meget på begge produkter, mener jeg at det er vigitigt at de visuelt blir' holdt en smule adskilt. Dog uden at de forsvinder for hinanden. Det handler jo bare om brugervenlighed. Det kan jo hurtigt blive rodet hvis man blander to produkter sammen i en pærevælling. På den måde kan man bruge farver, til rent visuelt at adskille med ...

Det betyder jo ikke nødvendigvis at man skal bruge tilbageknappen 8 gange for at komme hen til det andet produkt igen :-)  

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 20:45

Tak for det Morten...Det tager jeg med i overvejelserne...TAKBig Smile

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For et mindre beløb kan jeg ud skære det for dig.

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 01:01

Det var lige sådan jeg havde forestillet mig det Big Smile

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:40

Du kan fx prøve at se : http://www.hubertushuset.com/

Og da jeg designede første version for snart mange år siden så den sådan er: 

Som du kan gætte gik det til 2 forskellige sider (der var en tekst der kom over billedet ved jagt og ved rideafdelingen) - på samme måde som idag ( jeg har intet med det nuværende design at gøre)

De var sådan set holdt i et design - men med forskelligt indhold og med interne links mellem de 2. På den måde blev folk heller ikke overraskede ved deeplinking og sitet pludselig så anderledes ud.

Kort sagt ET enkelt design - det er jo samme virksomhed (dig selv) men med forskelligt indhold alt efter hvilken vej man kommer ind til dit site - det er såmænd det eneste jeg ville sige om den sag. Designere har jo tit forskellige meninger og erfaringer :-)

dbh
Jakob 

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 16:13

Hej Jakob

Det ser meget spændende ud Jakob Big Smile 

Nu kender jeg ikke særligt meget til SEO, men er der ikke et eller andet om, at hvis forsiden kun består af billeder så har google svært ved at finde den?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Skrevet kl. 21:14

...hvilket også er grunden til at jeg tidligere sagde at splashscreens var noget man droppede for år tilbage - tror det screenshot er små 5 år gammelt Smile 
(jeg lavede mit første website i 93....så har en del eksempler at hive frem!)

Mit råd er stadig - direkte til aktion på din side, ikke noget med en nærmest statisk side hvor man skal vælge mellem A og B.

Kom direkte igang med at sælge dig selv og lad så brugeren selv vælge om de vil dykke mere ned i enten foredrag eller indkast delen

Vis at du har begge ekspertiser men bland det godt sammen så det skaber noget synergi - ellers er pointen med at lægge dem sammen jo død

/Jakob

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:21

Tak for det Jakob... Nu blev jeg lidt klogere.

Det hjalp åbenbart med lidt på forståelse med nogle andre ord...TAK igenBig Smile

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:29

Hej Thomas.

Prøv at tage fat på Mikkel Tschentscher fra Artsi.dk. Han er en superdygtig grafiker, der sikkert sagtens kan hjælpe dig.

Derudover har firmaet også tilknyttet en programmør, så dit nye site formentlig hurtigt kan komme på benene og få de helt store armsving på Wink

Held og lykke med det nye site!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Skrevet kl. 21:38

Eller Henning Wraae som jo egentlig designede deres side hvis vi nu skal til at anbefale andre :)

At finde webdesignerkræfter på Amino er vel som at sidde i en lille båd og kaste med sten og håbe man kan ramme vandet - begge dele rimelig nemt!

....Amino - stedet hvor grafikere underbyder hinanden Wink

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)