Hvis du har mulighed for at smutte på biblioteket har den nyeste version af bladet 'Mobil' (tror jeg da det hedder), en lang artikel om iPhone 4 vs. Desire HD.
Hvis du har mulighed for at smutte på biblioteket har den nyeste version af bladet 'Mobil' (tror jeg da det hedder), en lang artikel om iPhone 4 vs. Desire HD.
Desire HD vandt.
Der er også mobiltests på youtube, hvor årets smartphone i 2010, Samsung Galaxy S vinder over iPhone 4. Der er sikkert også en sammenligning med Samsung Galaxy S og HTC Desire HD. I så fald må I gerne poste den her. Er pt. travlt optaget af, at skrive flere mobilnyheder. Så jeg kan ikke lige nu grave efter det.
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.
Jeg har selv den telefon, og hvis man kan acceptere at man skal lave en amerikansk account (som MS selv ligger op til at man bare skal gøre) så er det bare en lækker telefon med et lækkert styresystem + den har den fordel at jeg kun behøver at lade den op hver anden dag - selvom jeg har push mail, push twitter og meget andet kørende 24/7.
Også er alle andre man møder altid interesseret i at se det nye styresystem ;)