Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny smartphone? Hvad skal man vælge?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte HTC Legend da den kom ud i marts 2010. Som Kristoffers blev min efter et par måneder eller 6 hakkende - så jeg rootede den, og fik lagt en nyere version af Android over på. Bedste jeg nogensinde har gjort med en telefon. Den kører sindssygt stærkt, og har flere muligheder end nogensinde. Men det krævede en smule teknisk kunnen - mere end en iPhone kræver. :-)

Jeg stemte på Samsung Galaxy S. Da Google udviklede Nexus One var det den første mobil der fik 2.2 og 3.0. Min næste mobil bliver højst sandsyndligt en Google har været med på. Så er jeg sikker på de nyeste opdateringer først =]

Men som det er sagt; Vent til efter World Mobile Congress og se på det. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 117
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 17:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sony Ericsson Arc siges at komme til at kæmpe meget imod iPhone. Nogle siger endda den vil blive bedre. Jeg fandt denne side hvor du kan læse mere om den. syntes den lyder spændende. 

www.sonyericssonarc.dk

Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:49

Halfdan Timm:

Jeg købte HTC Legend da den kom ud i marts 2010. Som Kristoffers blev min efter et par måneder eller 6 hakkende - så jeg rootede den, og fik lagt en nyere version af Android over på. Bedste jeg nogensinde har gjort med en telefon. Den kører sindssygt stærkt, og har flere muligheder end nogensinde. Men det krævede en smule teknisk kunnen - mere end en iPhone kræver. :-)

Jeg stemte på Samsung Galaxy S. Da Google udviklede Nexus One var det den første mobil der fik 2.2 og 3.0. Min næste mobil bliver højst sandsyndligt en Google har været med på. Så er jeg sikker på de nyeste opdateringer først =]

Men som det er sagt; Vent til efter World Mobile Congress og se på det. 

Jeg tror du tænker på Google Nexus S produceret af Samsung og ikke Samsung Galaxy S, som er ved at have et års tid på bagen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:56

Nicolaj @ Yeps, det har du helt ret i. Jeg har selvfølgeligt byttet om på de to. Så forstår jeg også bedre hvorfor kun 7% havde stemt på den. Skulle have sat min stemme på Desire HD i stedet. 

Tak for heads up! Wink

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:01

Halfdan Timm:

Nicolaj @ Yeps, det har du helt ret i. Jeg har selvfølgeligt byttet om på de to. Så forstår jeg også bedre hvorfor kun 7% havde stemt på den. Skulle have sat min stemme på Desire HD i stedet. 

Tak for heads up! Wink

He he, jeg tror ikke du er den eneste der laver den fejl og forhandlerne skal nok få solgt ud af Galaxy S, når Nexus S lander i butikkerne Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:06
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 22:44

Jeg har den "gamle" almindelige HTC Desire. Den er ihvertfald ganske fin :)

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:05

påHuset:
Jeg ville tilslutte mig at vente lidt. Markedet ændrer sig tror jeg, vi kommer til at se langt bedre hardware ydelse indenfor kort tid.

Så kan du vente herfra og til juleaften år 4353. Fordi de kommer hele tiden med nye forbedringer.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 07:24

Men nogle gange ændrer den sig hurtigere end andre, og du kan roligt regne med, at udviklingen eksploderer op til den største årlige mobilfestival om få dage. Wink

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 08:18

Halfdan Timm:

Men nogle gange ændrer den sig hurtigere end andre, og du kan roligt regne med, at udviklingen eksploderer op til den største årlige mobilfestival om få dage. Wink

Ja, der er rigtig godt gang i rygterne, hvad angår mobilnyheder og tablets. Har i øvrigt en større nyhed på Mobilliv.nu senere på dagen. Hvad det er, kan jeg ikke afsløre endnu. Smile

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)