@Knud S.
Fint det kører godt for dig. Husker ikke lige at jeg har været ved at belære dig.
Fora her handler vel om at vi udveksler erfaringer - du har dine, jeg har mine.
For at afslutte debatten om min note vedr. Scannet ver. 1 - var faktisk inde for at se om jeg kunne redigere mit indlæg efter at jeg havde lagt det ind, for at fjerne min bemærkning - dette kunne ikke lade sig gøre.
Men vi kan vel være enige om at ver. 1 er en udfaset version og at der er kommet andre og bedre muligheder i dag. F. eks. har Scannet lavet en ver. 2. Og dette vel for at forbedre deres shop.
Nogen er glade for Frontpage. Andre foretrækker Dreamweaver. Jeg var rigtig glad for min første bil, en 2 takters Saab 93 - den bragte mig fra A til B. I dag er jeg glad for servostyring, eps og aircondition.
Jeg hylder frihed til forskellighed. Hav en god dag.
Ja vi skulle jo gerne kunne svare allesammen, og ikke med akkurat samme svar. Så ville det jo være alt for kedeligt at læse herinde ;-D
Til Thomas fra Sisseline.dk
Jeres shop findes på nettet både med www. foran og uden www. foran.
Det skal I have kigget på!
I skal have fat i en god fotograf, til at tage Jeres billeder! Billederne skal sælge Jeres produkter!
Kig på nogle af Jeres kun-kollegaer. Hvad gør de? Hvem gør det bedst? Og gør så det samme eller måske bedre ;-)
Strømpebukser og strømper, skal ikke være pakket sammen med pap på. Pak dem ud, og præsentér dem flot.
Det samme med ammebluserne. Vis det flotte billede af trøjen ude på shoppen, og ikke først, når man klikker ind på den.
For at kunne sælge en trøje, der er pakket helt ind, lagt sammen, så skal det være en kunde som præcis ved, hvad det er for en trøje, og ikke behøver se hvad hun køber. Sådanne kunder er der ikke mange af!
Mvh
Michael Haahr