Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

manglende salg

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er faktisk rigtigt mange virkeligt succesfulde shops, der kører på Scannet 1 platformen. Og skal man bare afprøve sin idé, så var det jo en udmærket platform (jeg kender intet til version 2 af Scannet). Jeg vil dog ikke anbefale en Scannet shop, hvis man vil starte en ny, men man kan sagtens drive en god shop på Scannet platformen.

Lige i det her tilfælde er jeg bange for at vi ikke kan give platformen skylden. Der er noget med det visuelle, der fejler. Siden udstråler bare ikke troværdighed. Jeg ville kaste nogle penge efter en grafiker og få en lille make-over.

Bedste hilsner

Morten

Fra Tarm
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:02

@Morten Vadskær

Fint nok...

Havde ingen intentioner om at vende debatten til en diskussion til en debat om dette.

Køb den shop du har lyst til...

Har siden 2001 arbejdet professionelt med markedsføring på Internettet og webdesign.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 09:33

@OurSite.dk

Du behøver ikke belære mig om ScanNet ver 1. Jeg bruger den selv til shopnord.dk.

Den er, i modsætning til hvad du skriver, meget nem at arbejde med, men at den har visse begrænsninger, det har du ret i.

Disse begrænsninger forhindre mig dog ikke i at have en god omsætning, og ikke mindst en rigtig god fortjeneste.

Så dit forslag om, at hvis trådstarteren skifter til en anden udbyder, så løses problemer, holder altså ikke. Der skal derimod arbejdes med de forskellige forslag, som tidligere er nævnt i tråden, så kan sisseline.dk godt bringes til at give omsætning.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:36

Hej Thomas.

Hvor finder jeg dine produkt-mærker på forsiden?

Folk søger efter specifikke mærker - det er denne trafik der konvertere højt.

Du har jo mange populærer mærker, så hvert mærke skal have deres eget punkt under dit "Varekatalog".

Du linker til producenterne til hvert mærke - hvorfor det? Man skal jo ikke lede trafik væk fra sin webshop. Ydermere så har de fleste producenter en forhandlerliste på deres site - så du risikere at miste salg til dine konkurrenter ved at linke til producenterne.

Dog vil jeg sige, at jeg har god erfaring med mange shops i samme stil som din - og de konvertere rigtigt godt. Så jeg vil ikke være alt for bekymret - det er helt sikkert overkommelige ændringer, der skal laves før succen er hjemme!

Kontakt mig, hvis du vil have en telefonisk gennemgang af din shop!

mvh

Johannes

www.jatilroi.dk

Fra Tarm
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:25

@Knud S.

Fint det kører godt for dig. Husker ikke lige at jeg har været ved at belære dig.

Fora her handler vel om at vi udveksler erfaringer - du har dine, jeg har mine. 

For at afslutte debatten om min note vedr. Scannet ver. 1 - var faktisk inde for at se om jeg kunne redigere mit indlæg efter at jeg havde lagt det ind, for at fjerne min bemærkning - dette kunne ikke lade sig gøre.

Men vi kan vel være enige om at ver. 1 er en udfaset version og at der er kommet andre og bedre muligheder i dag. F. eks. har Scannet lavet en ver. 2. Og dette vel for at forbedre deres shop.

Nogen er glade for Frontpage. Andre foretrækker Dreamweaver. Jeg var rigtig glad for min første bil, en 2 takters Saab 93 - den bragte mig fra A til B. I dag er jeg glad for servostyring, eps og aircondition.

Jeg hylder frihed til forskellighed. Hav en god dag.

Har siden 2001 arbejdet professionelt med markedsføring på Internettet og webdesign.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:43

OurSite.dk:

@Knud S.

Fint det kører godt for dig. Husker ikke lige at jeg har været ved at belære dig.

Fora her handler vel om at vi udveksler erfaringer - du har dine, jeg har mine. 

For at afslutte debatten om min note vedr. Scannet ver. 1 - var faktisk inde for at se om jeg kunne redigere mit indlæg efter at jeg havde lagt det ind, for at fjerne min bemærkning - dette kunne ikke lade sig gøre.

Men vi kan vel være enige om at ver. 1 er en udfaset version og at der er kommet andre og bedre muligheder i dag. F. eks. har Scannet lavet en ver. 2. Og dette vel for at forbedre deres shop.

Nogen er glade for Frontpage. Andre foretrækker Dreamweaver. Jeg var rigtig glad for min første bil, en 2 takters Saab 93 - den bragte mig fra A til B. I dag er jeg glad for servostyring, eps og aircondition.

Jeg hylder frihed til forskellighed. Hav en god dag.

Ja vi skulle jo gerne kunne svare allesammen, og ikke med akkurat samme svar. Så ville det jo være alt for kedeligt at læse herinde ;-D

Til Thomas fra Sisseline.dk

Jeres shop findes på nettet både med www. foran og uden www. foran.
Det skal I have kigget på!

I skal have fat i en god fotograf, til at tage Jeres billeder! Billederne skal sælge Jeres produkter!

Kig på nogle af Jeres kun-kollegaer. Hvad gør de? Hvem gør det bedst? Og gør så det samme eller måske bedre ;-)

Strømpebukser og strømper, skal ikke være pakket sammen med pap på. Pak dem ud, og præsentér dem flot.

Det samme med ammebluserne. Vis det flotte billede af trøjen ude på shoppen, og ikke først, når man klikker ind på den.

For at kunne sælge en trøje, der er pakket helt ind, lagt sammen, så skal det være en kunde som præcis ved, hvad det er for en trøje, og ikke behøver se hvad hun køber. Sådanne kunder er der ikke mange af!

Mvh

Michael Haahr

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 13:07

nyselvstændig:

hejsa

f.eks ventetøj ligger vi på side 1

babytøj også meget godt svinger lidt

thomas

Har du prøvet at sletlte dine cookies osv. fordi i kommer slet ikke frem på babytøj hos mig. Prøv at søge fra en computer i ikke har været ind på før. Google gemmer dine foretrukne sider øverst.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:19

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Klagshamn (Malmö)
Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:32

Vi har kört ScanNet version 1 i 5 år og det har väret ganske glimrende og opptiden er rigtig god. Vi kun haft seriöse problemer en gang, men det var serveren der var problemet.
Man skal IKKE skifte platform medmindre det er stärkt nödvendigt, hör bare Martin Thorborg´s anbefalinger i en af hans videoer sidste år (Som er super aftenhygge:-)).

ScanNet har i övrigt pga vores störrelse anbefalet os IKKE at opgradere til version 2, för de har flere erfaringer med den og de värste börnesygdomme er overstået.
Rent sögeoptimeringsmässigt er vi også supertilfredse, da vi i 3 år har ligget nummer 1 eller 2 på den organiske liste, når man söger på de fleste af vores märker (Google.se - Vi er svenske).

Störste ulempe ved ScanNet 1 er måden man ligger varer op hvis man har mange str/varianter og man ikke kan söge direkte på tilgängelige störrelser på f.eks Hummel.
Der er meget manuelt/tastearbejde, men vi er 9 ansatte og fordeler det lidt mellem hinanden, så det er ikke det store problem.

Angående tråden´s topic: Manglende Salg, er min anbefaling at Du bruger kräfterne på at få de rigtige märker i stedet for superoptimering af sitet. Konkurrencen er benhård og kunderne ved hvad de vil have og til hvilke priser!!!!

Vh

Peter
www.LuckyLittleMe.se

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)