Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

manglende salg

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ta fragten på jeres skuldre i et halvt år og få loyale kunder, derefter kan i tage fragt..

med power mener jeg billeder der skal fange på forsiden og lidt mere moderne farver

Mikkel

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:00

hejsa

alt fragt i danmark er 40 kr. det er kun norge og sverige og grøndland, der er dyre priser

kan i anbefale et redigerings program, hvor det er rimelig simpel

thomas

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:03

Ja designet er ikke pænt, der er ikke ordentlig styr på produktmenuen.
For det første står tingene alt for snævert og for småt.
Personligt hader jeg ammetøj og det er det jeg bliver præsenteret for først.
Det kan godt være det giver mening for jer at det står i alfabetisk rækkefølge,
men ikke for mig. Da jeg første gang kom ind på siden klikkede jeg ikke engang ind på det jeg gerne ville se på.

Desuden som nogle andre skriver så er billederne ikke særlig sælgende.
Hvis i vil satse på jeres butik skal der investeres, man kan ikke springe over alle de dyre ting, hvis man vil leve af det. Evt kunne i hører jeres leverandør om de selv ligger inde med billeder af varerne.

Der er ingen billeder der fanger mine øjne på forsiden.

Det var lidt herfra Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 22:08

Vil faktisk anbefale jer at lave tre brugertests på brugertest.nu og så købe Thorborgs e-pusher. Så er I godt klædt på til at finde ud af, hvad I skal ændre. Og så må I nok ofre nogle gysser på en designer.

Bedste hilsner

Morten Vadskær

P.S. Ja - de omtalte råd koster penge, men det er billigt i forhold til værdien. Jeg har både læst bogen og afprøvet brugertest.nu - og har i øvrigt ingen interesser i nogen af delene

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 22:09

Har I mange besøgende på grund af de placeringer?

Altså hvis I ligger godt på nogle ord der ingen besøgende giver er der jo ikke noget at sige til I ikke sælger noget. 

Kan du ikke komme med nogle eksempler på hvilke søgeord I ligger godt på.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 22:14

Nu tjekkede jeg lige jeres meta descriptions på google. Jeg kan godt forstå hvis der ikke er nogen der klikker ind på jeres side. Meta descriptions bruges jo til at sælge jer selv på google. Følgende tekst sælger ikke:

"www.sisseline.dk-ventetøj babytøj,ventetøj,Carriwell amme bh, ventetøj til store piger, små og store størrelserXS-5XL,graviditetstøj,amme bh,ammetøj ..."

Her er den for linket http://www.sisseline.dk/group.asp?group=2

"www.sisseline.dk-ventetøj babytøj,ventetøj,Carriwell amme bh, ventetøj til ..."

Jeg gider ikke tjekke hele sitet igennem men I skal helt sikkert have gjort noget ved jeres meta descriptions.

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:15

Hej Sisse,

Det er min mening, at enhver side kan sælge, hvis der findes en hvis tryghed om produktet. Jeres beskrivelser af produkterne er MEGET kort og fortæller kun hvad man i forvejen kan se ud fra billederne. Hvor er jeres slag titler som, SUPER DRAGT, SKO, osv.

Fortæl lidt om jeres produkter og hvad der gør dem gode eller bedre eller lige så gode. Hvad er de lavet af? I bruger links, hvorfra i formentlig også kunne finde eller bruge af deres billed materiale?

Når noget ikke virker helhjertet, giver det ikke positiv respons. Man skal kunne føle, at i brænder for jeres produkter og hvorfor.

Vær ærlige med jer selv og tænk på, om det er hvad i virkelig brænder for og giv udtryk for det.

Har i brug for hjælp til Fotos og lignende, vil det i Bulgarien koste jer 3 - 4 dages arbejde og små Kr. 10.000 plus udgifter til rejse og ophold.

Antonio

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 22:20

Jeg tjekkede lige en til. Hermed et eksempel.

Forestil dig du selv du søger på google efter amme BH´er og ser jeres egen side på google. Reklame teksten vil her være:

"www.sisseline.dk-ventetøj babytøj,ventetøj,Carriwell amme bh, ventetøj til store piger, små og store størrelserXS-5XL,graviditetstøj,amme bh,ammetøj,Klapvogne,Sutter,,pippi,fixoni,abc design, babytrold,trille barnevogne, klapvogne, træpiller"> (forkortet fordi google ikke viser så lang en tekst).

Hvis I virkelig bliver rangeret på google smider I en MASSE potentielle kunder væk. Den tekst I har liggende sælger ikke, nærmere tværtimod. 

Det ville være godt hvis du kom med nogle eksempler på søgeord I ligger højt på, så kan vi jo kigge lidt på det. Derudover kunne det være interessant at høre lidt om hvor meget i sælger i forhold til antal besøgende.

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:25

hejsa

jeg er ikke så god til at de tekniske, men hvad er meta descriptions, og hvordan ændre man det.

f.eks fra google analytic

vi har en afvisnings % på 34

gennemsnits tid på siden 4,38 min

70% nye besøgende

vi har altid mange søge robotter på siden, idag 489 og 350 af dem er ved søge robotter, ved ikke om det siger dig noget de her ting

thomas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:26

Ud over de gode forslag de andre har givet

Tror du overdriver siden er godt besøgt søgte f.eks. på babytøj og fandt dig ikke på første på google , kender ikke besøgs tal med tænk vis alle undersider var der links til og derved fandtes okay højt med alle dine produkter på dine side ved bare 1000 ord på første side på google ville det være mystisk vis du ikke havde 5000 unikke besøgene om dagen

men da du ikke har lavet dette endnu kan der sagtens kommer over 100 dobbelt trafik på din side , med en mase links til din side, din trafik til siden dette er rimeligt billige kunder for når første alt ligger højt på google , kommer kunder direkte ind på et speciel søgning og det er fordi de leder efter et produkt og derved vil din konvertering stige voldsom ved at bygge siden med interne links plus masser vis indgående links til undersiderne for kunder der skal klikke fære gange før de køber et produkt er en mere sikker kunden

Her er par tips hvordan du kan skaffe links i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)