Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg skriver på min venindes vegne. Hun er nu i gang med at starte et eventbureau op, og skal have lavet en hjemmeside. Det skal være muligt at kunne se billeder af pigerne på én side - og herefter klikke på billedet så der kommer flere billeder frem af netop den person og noget information. Udover det. så skal man kunne bestille pigerne online.

Er der nogen der kender en god hjemmeside til hvor man kan lave sådan noget? Og hvad prisen ca. er? Vi er ikke særlig gode når det kommer til det med hjemmesider nemlig.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:06

Hej Maria,

Skal det være med kalendersystem så man kan se om pigerne er ledige til booking på specifikke dage, eller er det "bare" at bestille pigen og så vender I tilbage med om det er muligt?

I skal være velkomne til at sende mig en PM eller en mail på tommy@obuni.dk med lidt flere informationer om jeres ønsker, så skal jeg komme med et uforpligtende tilbud.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 21:19

Ved godt det er offtopic, men hvad sælger i? "Bestille pigerne online".

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:22

Pigerne vil kunne blive bestilt ud til at sætte en fest i gang, servering (evt. topløs servering), dansere og meget, meget mere både til privatfester, firmafester, clubs, andre events osv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:28

Mit firma vil med glæde os tage os af sagen. Kontakt mig på samuel@alphabusiness.dk for yderligere information og pris

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:03

Hej Maria,

Vi kan godt hjælpe dig - vi hedder Favola og du kan læse mere om os på favola.dk, hvor du også kan se referencer.

Vi laver designoplæg uden beregning og medsender pris på baggrund af en indledende snak om ønsker, krav og behov. Så hvis du er interesseret, så kontakt mig endelig på 21 46 60 40 eller mia@favola.dk.

Venlig hilsen

Mia Erlund, Favola

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 22:51

Hej Maria

Du kan sagtens lave din egen hjemmeside gratis på Freewebsite og selv nemt og enkelt oprette sider, indsætte tekst og billeder etc. Hvis du gerne vil have man kan trykke sig ind på et billede, vil det være muligt ved at lave et link til en ny side man så kommer ind på. Jeg er dig i tvivl om hvordan du ønsker man skal kunne bestille online.

Er det blot via en kontaktformular er det helt muligt.

Du kan lav din egen hjemmeside nemt og gratis, uden reklamer og begrænsninger hos os, hvis du ikke har mange penge eller lyst til at få udviklet en hjemmeside af en programmør.

Du kan altid skrive hvis du har spørgsmål, ellers må du have held og lykke med at lave en hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)