jeg har en ide til til en ny hjemmeside hvor folk får penge for at date nogen som har nogen penge og vil være med til at blive milionær |
Øøøh jo... Og hvad er så din intention med dit indlæg?
jeg har en ide til til en ny hjemmeside hvor folk får penge for at date nogen som har nogen penge og vil være med til at blive milionær |
Skriv, hvad du vil med indlægget - spørger du om, vi synes om idéen? Og hvad mener du med at "være med til at blive millionær"? Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Nu ved jeg ikke lige så meget om idéen, men jeg kommer da til at tænke på, at du nok lige skal tjekke din idé med dem her |
Hej med dig :-)
Hold da op det lyder spændende - men tror aldrig jeg selv eller nogen jeg kender har datet nogen, der ikke gerne ville være millionærer, så måske ideen ikke er helt ny?:) |
Idéen lyder faktisk lidt interessant, men dit indlæg hænger desværre ikke sammen. Håber du vil forklare.
Mvh David Bograd :-) |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
jeg mener at min ide gør at folk får penge for at date og jeg søger en som er frisk på at lægge penge i dette project, når vi selvfølgelig har snakket om detaljerne |
og hvor gennemtænkt er den ideen? 2 - 3 minutter? 3 - 5 minutter? 5 - 10 minutter? Mvh Tobias. |
ha ha ja jeg tror ikke politiet har de store bemærkninger til det det er jo ikke sådan at folk tjener flere tusinde kroner hver måned eller det vil sige det kan de faktisk godt hvis de er dygtige men selvfølgelig skal alt undersøges og det er her jeg søger en partner som ved noget |