Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ating

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

den er meget gennemtænkt og jeg syntes ikke der er passende at du skriver at du mener den højst er gennemtænkt 5-10 min hvad bilder du dig ind hvad ved du om det

frabeder mig den slags dumme kommentare

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:02

Du søger en partner der ved noget? Det vil da helt sikkert være billigere at kontakte politiet, og høre om der er nogle juridiske stopklodser i din idé.

Men uanset - jeg tror, at hvis du skal gøre dig forhåbninger om, at få penge ind i dit projekt, så skal du have lavet et rigtigt oplæg.

Tilmeldt 19. Jan 11
Skrevet kl. 10:04
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

ja det er også min plan men jeg har bare fået denne ide og ved ikke hvordan man kommer videre med det derfor søger jeg en som vil gå ind i dette project sammen med mig.

det er jo meget normalt at folk tjener penge på nettet så kan da ikke se hvad politiet skulle mene ikke var iorden.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 10:07

ud fra dit første indlæg at bedømme virker det slet ikke som om den er gennemtænkt.. men det var da ikke for at fornærme dig.

Men har du lavet forretningsplan, eller ihvertfald skrevet nogle tanker ned på et stykke papir?

Mvh Tobias.

Tilmeldt 19. Jan 11
Skrevet kl. 10:08
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

altså idag tjener folk jo fx. penge ved at have reklamer på deres hjemmeside eller ved at tage et bestemt beløb hver måned for at folk kan komme på deres hjemmeside

min ide ligger slet ikke langt fra dette derfor kan jeg ikke se der skulle være nogen problemer men natyrligvis skal det da undersøges

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:10

Hejsa Bokaj.

Skal man forstå det sådan, at du laver et datingsite, hvor brugerne får penge, hver gang de har datet en anden på sitet?

Hold da op.... Så vil jeg da være single igen!
Så bliver der nok en masse useriøse dates, tror du ikke det?

Jeg ville da ikke melde mig på sådan et datingsite, hvis jeg viste at hende jeg chattede med, kunne ende med at tjene penge, på at gå ud med mig. Jeg ville tænke at hun måske KUN gjorde det, for pengenes skyld.

Hvis det ikke er sådan du mener din idé er, så har du formuleret dig for dårligt.

Skriv lige lidt mere hva!?

Mvh

Michael Haahr

Tilmeldt 19. Jan 11
Skrevet kl. 10:10

ja det har jeg så godt som jeg nu engang kan da jeg ikke har en pind forstand på sådan noget

det er derfor jeg er blevet medlem på denne side for at finde en som kunne være interesseret i at gå ind i dette project, hvis vedkommende syntes ideen er god,  og det ved jeg den er

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 10:13

Så du regner med at lige præsentere din ide for en, som så vil ofre store summer i projektet, og så bliver i rige begge to?

Men hvis ideen er så god som du siger, hvorfor investerer du så ikke selv i ideen og scorer alle pengene selv?

Mvh Tobias.

Tilmeldt 19. Jan 11
Skrevet kl. 10:14

Hej Michael.

du har fat i noget af det rigtige bortset fra en meget vigtig detalje og det er

at netop denne ide jeg har gør at det hele bliver meget mere seriøst at date, samt at du kan tjene en skilling

men det er virkelig svært for man skal jo ikke skrive alle detaljerne her og dele dem med 100000 andre mennesker men jeg forstår din bekymring.

det er bare svært at beskrive det i detaljer her

Tilmeldt 19. Jan 11
Skrevet kl. 10:15

lad os sige det på denne måde havde jeg haft penge havde jeg nok ikke tilbudt en anden person en del af kagen, det siger vel næsten sig selv

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)