Hej Venner! Jeg har nu gået med en idé i hovedet angående opstart af noget stort og det er desværre for stort til at jeg selv vil kunne starte det op. Det skal lige siges at jeg har set med meget kritiske øjne på min idé og har spurgt den nærmste omkreds af venner og familie, som støtter fuldt op omkring ideen og mener at den er fuldt bæredygtig. Så jeg har nu disse valgmuligheder 1. En stor investor, som kan se min idé visuelt og med alle dens muligheder. 2. Ned til den kære Spar Nord og spørge efter et mega lån og få et nej, mens hun griner mig op i ansigtet, da summen jeg efterspørg ligger på omkring en 85 mio. kr. En ting til. Hvis man nu skulle løbe ind i Karsten Ree og han kunne se min idé for sig og have lyst til at være den gyldne investor, hvor meget skal man så give sådan en i afkast? |
Det er meget få der har 85 millioner, og jeg tror du leder i det forkerte forum. Jeg tror ikke at der er særlig mange med den slags penge herinde. Jeg tror i stedet du skal sende breve osv. til forskellige rigmænd i Danmark og måske også i udlandet.
Selv hvis der er folk med den slags penge, så tror jeg ikke at de kigger i den her tråd. Der er simpelthen så mange (Specielt unge) der har idéen til det nye google osv. osv. Se om du kan skalere det ned. Hvis man laver en iskiosk, starter man jo heller ikke med at lave en kæde af 8 butikker.
Held og lykke.