Hej Theis. Du har helt ret, og det er ikke nemt at tjene et par tusinde om måneden når man ikke har prøvet det før. Men man bliver nødt til at prøve, for at lære, og for at få en indtjening. så selvfølgelig er et par tusinde om måneden ikke fra dag 1. men måske om et år eller to. fx er jeg igang med at lave en blog, som har kostet mig 500 kr. og jeg har hverken erfaring med strategi mht indholdet, SEO, vedligeholdelse eller noget andet. men for at få den erfaring, bliver jeg nødt til at prøve mig frem. Jeg vil nemlig gerne selv lære nyt hele tiden, og blive bedre til tingene. Og så har vi jo selvfølgelig dette fantastiske forum, hvor man kan spørge om alt mellem himmel og jord.. Så her er der masser af hjælp at hente til både, strategisk planlægning af indhold, SEO, vedligeholdelse osv osv. Så jeg vil mene, at er man villig til selv at lægge en masse arbejde i bloggen, kan man komme ret langt for 1000 kr. Mvh Tobias. |
Hvis du selv kan stå for indholdet ser Exawebs McFilliate ud som den bedste løsning.