Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man få affiliate site til 1000 kroner?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theis.

Du har helt ret, og det er ikke nemt at tjene et par tusinde om måneden når man ikke har prøvet det før. Men man bliver nødt til at prøve, for at lære, og for at få en indtjening.

så selvfølgelig er et par tusinde om måneden ikke fra dag 1. men måske om et år eller to.

fx er jeg igang med at lave en blog, som har kostet mig 500 kr. og jeg har hverken erfaring med strategi mht indholdet, SEO, vedligeholdelse eller noget andet. men for at få den erfaring, bliver jeg nødt til at prøve mig frem. Jeg vil nemlig gerne selv lære nyt hele tiden, og blive bedre til tingene.

Og så har vi jo selvfølgelig dette fantastiske forum, hvor man kan spørge om alt mellem himmel og jord.. Så her er der masser af hjælp at hente til både, strategisk planlægning af indhold, SEO, vedligeholdelse osv osv.

Så jeg vil mene, at er man villig til selv at lægge en masse arbejde i bloggen, kan man komme ret langt for 1000 kr.

Mvh Tobias.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:08

Hvis du selv kan stå for indholdet ser Exawebs McFilliate ud som den bedste løsning.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 12:18

Sjoegaard:

fx er jeg igang med at lave en blog, som har kostet mig 500 kr. og jeg har hverken erfaring med strategi mht indholdet, SEO, vedligeholdelse eller noget andet. men for at få den erfaring, bliver jeg nødt til at prøve mig frem. Jeg vil nemlig gerne selv lære nyt hele tiden, og blive bedre til tingene.

Nu kender jeg selvfølgelig ikke trådstarterens præcise intentioner, men når han beder andre om tilbud på at lave et affiliate-site, så tror jeg bare ikke hans intention er at prøve sig frem, lære noget nyt hele tiden, og blive bedre til tingene. Hvis det var tilfældet, ville han nok prøve at lave siden selv.

Jeg siger ikke disse ting for at hakke på nogen af jer der tilbød at lave siden, men derimod for at trådstarteren ikke skal have falske forhåbninger til hvad man får for 1.000 kr. i den her branche. Ligesom dig, elsker jeg selv at arbejde med tingene og lære nye ting, men det tror jeg bare ikke er trådstarterens intention :-)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 12:34

Hej Theis.

Endnu en gang må jeg give dig ret..

jeg antog bare at trådstarter vidste at man ikke får alt for 1000 kr. og man derfor selv må yde en indsats..

Mvh Tobias.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:02

Heh... Er godt klar over at man ikke får alt for 1000 kroner

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)