Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få op til 42 siders gratis content til dit site

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminos,

Hos http://ggfree.dk har vi endeligt fået vores affiliate program færdigt, så derfor denne tråd. Så hvis nogen af jer har sites som kan bruge lidt mere content, så læs videre :)

Vi kan give Jer relevante daglige opdaterede ikke ”intrusive” konkurrencer fra ggfree.dk, og vi kan kan dele omsætning på en nem måde som gør at den går direkte til jer og direkte til os – Uden at brande ggfree og dermed holde på Jeres brugere. Vi har faste 14 kategorier samt 3 typer af listninger. Dvs i alt 42 sider gratis content til jeres site.

Vores erfaring siger at 50 % af omsætningen kommer ind via AdSense ( Den får I) de sidste 50 % kommer ind via de affiliatede konkurrencer (Den får vi). I sætter jeres egen Google AdSense kode ind på de nye sider hvor I så lister content fra vores Affiliate system. I tjener dermed 100 % af den AdSense generede omsætning. DEN skal I ikke dele med os.

Det leverede content består af konkurrencer hvor en del af dem er affiliatede. De bliver fra vores side sat op med vores affiliatekoder, så dem tjener ggfree så på. Så jeres indtjening er på jeres egne AdSense koder, men på baggrund af vores gratis content.

Kategorier: Der er frit valg mellem disse, så I kan tilpasse dem 100% til jeres brugere og koncept.

Opsigelse: Ja I kan jo bare pille feed''et af hvis I ikke vil have det på længere. Vi vil naturligvis sætte pris på en mail et par dage før, men det er ikke noget krav fra vores side.

Jeg glemte vist at sige, at det er naturligvis annonymt content, så I mister ikke brugere til os..!

Her kan I se hvordan det virker: http://ggfree.dk/partners/affiliate/compfeed.aspx

Her kan I se et eksempel på et feed: http://affiliatedemo.ggfree.com/dk/

Hvis nogen syntes ovenstående er interessant, så smid mig en mail på: claes.norskov@ggfree.com, så vil jeg sende jer et PartnerId og en demo, så I kan teste det.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 11:57
Det kan da ikke passe at der ikke er nogen herinde som har et eller andet site, som kan bruge en masse god content til at trække brugere ind med.

Læg nu lige hovedet i tænkeboksen piger og drenge ;)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:38
Jeg ser det bestemt ikke som en indholdsleverance - men blot som konkurrencer. Jeg kan ikke rigtig se hvor det passer ind på nogen af de mange sites jeg arbejder med ...
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 12:41
Ja konkurrencer. Konkurrencer er vel indhold som så meget andet. Men Mikkel hvis det ikke passer til dine sites, lader du jo bare være med at sige ja tak. Der er naturligvis også stor forskel på hvor det passer ind henne.
Der må dog være nogle som kan bruge det, i og med at vi allerede kører programmet på flere sites.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:50
Du spørger jo selv hvordan det kan være at ingen vil have  en "masse god content til at trække brugere ind med" og det prøver jeg så at forklare (måske ikke godt nok :)) at jeg ikke ser det som. Det kunne jo være en af forklaringerne på at interessen udebliver her ...
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 12:57
ok :).
Vi har som sagt programmet kørende flere steder nu... Det er nu heller ikke ment som et redskab til "at trække brugere ind med" - selv om det var det jeg skrev. Det er ment som gratis content som der kan laves lidt ekstra penge på uden at skulle bekymre sig om at vedligeholde det.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 07:18
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)