Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandlernet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej ...

 

Vi er et lille nystartet firma i Danmark, som forhandler Slush-ice maskiner, og producere koncentrat til dem.

 

Vi har ligeledes agentur og produktion i Tyrkiet, hvor vi opdagede et koncept der også fungere fint i Danmark.

 

Den høje avance på Slush-ice gør at man ved at indgå bare 8-10 aftaler med salgssteder og efterfølgende servicere disse, let kan optjene en god månedsløn.

 

Til dette koncept er vi i gang med at etablere et forhandler-net, som gerne skal være på plads inden foråret for alvor får fat, og Slush-ice sæsonen eksploderer.

 

Vores mål er at have en forhandler i hvert af de gamle amter, som får eksklusivitet i sit område.

 

De forhandlere vi søger skal have lyst og mod på at sælge et godt koncept ind til de potensielle salgssteder i sit amt. Det er vigtigt at de ligeledes besider "team-spirit" da det helt klart er målet at forhandlerene i de 14 amter arbejder sammen, hjælper og støtter hinanden, mod et fælles mål.

 

Potensialet er stort nok til at de enkelte forhandlere på sigt kan forvente at deres forretning kræver ansættelse af salg/service personale, for at kunne følge med efterspørgslen.

 

Vi har dækket et par af amterne, så salgsmatriale og kontrakter ligger klar. Maskiner og koncentrat er på lager. Vi mangler kun nogle friske iværksættere til at hjælpe os med at dække landet.

 

Vil du være med til at starte denne succes op i Danmark, så kontakt os hurtigst muligt og lad os få en uforpligtende snak om de muligheder der foreligger.

 

Med venlig hilsen

 

Kim Lerche

 


telefon : 29937533

 

 

 

 

 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har sendt dit link videre til 2 selvstændige, som muligvis har interesse indenfor dit område :-) håber det re ok ;-)
Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

Lyder spændende.
Dropper dig lige en mail!

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også lige smidt en PM med et muligt emne!
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

 

Ingen tvivl om at du har fået fat i et udemærket produkt, og din ide fejler bestem ikke noget.

 

Men jeg har svært ved at se hvordan du kan forvente at 14 forhandlere kan opbygge lovende forretninger på udelukkende slush ice.

 

Der er jo allerede mange der forhandler nettop slush ice..Pebas, hot ´n cold, cafax  er umiddelbart dem jeg lige kender.

 

Jeg har selv været i vending branchen i 4 år, så jeg kender kampen om kunder.

 

Men jeg har jo heller ikke det fulde kendskab til dit koncept, og jeg tror da nok det skal lykkedes.

Men jeg tror antallet af forhandlere skal reduceres ....bare et råd.

 

Sæt mig endelig på plads hvis du mener jeg er gal på den

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg kunne muligvis være interesseret! Har du en hjemmeside eller kan jeg på andre måder se hvad du har at tilbyde?

mvh.

 

KK

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil gerne ha mere information. tak.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)