Jannik, du er dagens mand i skysovs, hvorfor har jeg ikke tænkt på at ringe til udbyderen for at få en løsning???
Nu har jeg haft et par mand på opgaven længe og alt hvad jeg skulle have gjort var at ringe til dem der havde solgt mig det... ;-)
Ej... Martin - det kan du gøre bedre! En side som Amino må bare ikke komme med en default-error page, som bare viser en uforståelig fejl-besked. Man kan ikke have en webshop, hvor man ikke kan købe hvert 10. produkt, pga en asp.net-fejl ? :)
Jeg kender kun asp.net meget overfladisk, men såvidt jeg husker, så må det være muligt at sætte en error page op, hvor der i det mindste står noget - og om muligt logger hvor folk kom fra. Hvis det så er muligt, kan man linke tilbage til den side de nu kom fra, og bede dem prøve igen, hvor man naturligvis beklager for fejlen. Set ud fra mine test idag, er fejlen ret aperiodisk, og kan ikke rigtigt finde en sammenhæng i fra bruger-delen hvornår den kommer.
Men mit bedste råd er at finde en nødløsning som du i det mindste kan kører på, indtil problemet er løst. I php/linux/unix verdenen, bruger vi den teknologi kaldet SVN, som fil-versions-styring, hvor man altid kan gå nogle versioner tilbage, og se hvad det faktisk var man udførte, sammenholdt med en error_log fra serveren, hvor man kan se det fejler, kan man faktisk nå rimeligt langt. Ved ikke om der findes alternativer i asp.net til SVN - men SVN redder min røv, hver uge!
Det den i fejlbeskeden skriver er at "item has already been added", derefter nævner den en del profil-relateret ting - så det kunne måske tænkes at den bruger session-driller..
Skriver dette for at hjælpe dig Martin, og fordi jeg ved hvor meget mine programmøre skal "piskes" for at levere det de lover :)