Jeg har haft samme problem, hvor en komponent der skulle bruges, men havde låsningsfejl indbygget. Jeg pakkede alle kald ind via en wrapper og sørgede så for at lave try-catch rundt om kaldet. Hvis den fejlede loggede jeg problemet og forsøgte igen. Det gjorde jeg så 3 gange. Det løste problemet.
Jeg har haft samme problem, hvor en komponent der skulle bruges, men havde låsningsfejl indbygget. Jeg pakkede alle kald ind via en wrapper og sørgede så for at lave try-catch rundt om kaldet. Hvis den fejlede loggede jeg problemet og forsøgte igen. Det gjorde jeg så 3 gange. Det løste problemet.
Lyder logisk hvis muligt.. Alternativt kunne den "flotte fejl side", måske bare have en returnpath, og så en meta-refresh hen til destinationen?
Dette kan også skabe problemer, f.eks i forbindelse med behandling af POST data.
Forstår bare ikke i brokker Jer, selv når I har læst nyhedsbrevet - de har ikke adgang til source koden med arbejder på at få det løst. Det burde da være info nok.
Jeg personligt er kun blevet ramt af en enkelt fejl-meddelse eller to - og det er jo lige til at overkomme
Men har bare ikke set den lave fejl ved post-data, nærmere ved simple navigation på siden.. Har brugt Amino rimeligt meget idag - måske skrevet godt 20 indlæg... Tror jeg har set den cirka 5-7 gange idag.. På normalt basis, hvor jeg ikke er ligeså hyperaktiv, har jeg dog kun oplevet den et par gange om dagen..
Og nej, skal ikke brokke mig - men tror vi får mere trafik fra Amino end fra Google Adwords - så prøvede vel egenligt blot at hjælpe dem til at løse den lidt pinlige fejl..