1. Jeg har netop slået custom errors fra, så I må gerne opdatere denne tråd med den tekst I får (i behøver ikke paste et screenshort, bare den første fejlbesked).
2. Jeg er stort set sikker på at denne fejl er den vi har haft i meget lang tid, og som har at gøre med synkronisering og tråde - fejlen ligger i nogle komponenter som vi ikke har kildekoden til. Den skulle være rettet i seneste version at CS, som vi desværre ikke rigtig har mulighed for at opgradere til - så det er lidt af en knibe.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Exception Details: System.Collections.Generic.KeyNotFoundException: The given key was not present in the dictionary.
Source Error:
Stack Trace:
An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.
Ca hver 5 gang jeg klikker ind på amino fra google. Men jeg får oftere en blank side, når jeg skal ind og læse et indlæg. Det er næsten hver anden gang, at det kun er menuen i toppen der bliver indlæst, og så sker der ikke mere. Så skal der lige opdateres et par gange, før jeg får hele siden vist
Jeg vil også meget gerne høre fra alle jer der ikke har problemer! Dbh Martin
Jeg synes sjældent jeg oplever problemer. Er vist kun stødt på dén fejl én eller to gange i tidens løb.
Det sker dog en gang imellem at serveren kører langsomt, og det kommer sådan lidt i perioder.
Oplever også ind imellem problemer, hvor min egen computer (med Microsoft Vista - damn, det skal jeg aldrig have igen) hopper af mit eget trådløse net... men det kan vist ikke være Amino's skyld... haha