Hej Stine, Nu har jeg fulgt dit indlæg her, og kender både din og dine konkurrenters webshops.... Og jeg må sige, at jeg synes nok må være nok.... Du piver over, at en konkurrent lader sig "inspirere" af din side... Taget i betragtning af at du selv er den første til at kopiere eller lade sig "inspirere" af alle dine konkurrenters idéer, så synes jeg overhovedet ikke, at det er på sin plads, at du skriver herinde om, hvor irritterende det er, at nogen kopierer dig..... Hvis alle dine konkurrenter skulle sende dig faktura på den inspiration, som du henter fra dem, så ville du være gået konkurs for længe siden.... Nu vil du sikkert skrive tilbage, at det er alle de andre der kopierer dig... og at du er først med det hele, men det ved du jo godt ikke er sandt... Jeg kan nævne masser af eksempler... Senest et fra denne weekend, da du lod dig inspirere igen igen... Nævner ingen navne, da jeg går ud fra, at du godt selv ved, hvad jeg mener.... Men jeg kan sagtens poste det, hvis du er uenig.... Fej lige foran egen dør, før du poster!! |
Hej Tommy,
Jeg har skrevet en pæn mail om at du ikke skal copy paste mine tekster, og det er det hele sagen handler om. Jeg bad dig fjerne dem, men du tager det bestemt ikke seriøs.
Du har gjort det nu og du har gjort det tidligere.
Skrev ligeledes at du skriver alt som vi skriver i vores nyhedsbreve, samt laver samme bannere osv. - skrev ligeledes at det kunne jeg ikke gøre noget ved, det var op til din fantasi.
Men det ændrer stadig ikke at jeg har ophavsretten på de tekster din kone laver copy paste på.
Men det er ellers rart du skriver i et nogenlunde pænt sprog nu.
Og mange tak for du har ændret det style navn som du har fundet på vores side fra anemone til stine, går ud fra det er en joke, og igen forstår jeg ikke jeres måde og drive firma på desværre.
Men nu har jeg heldigvis en fremgangsmåde hvis i laver copy paste på vores tekster igen igen.
Mvh Stine