Hej, Vi har en konkurrent som gør alt hvad vi gør. Har vi lavet et banner til vores forside, gør det det samme, samme opsætning osv. Udsender vi et nyhedsbrev med f.eks. en tekst som "nyhederne vælter ind", skriver de det samme på facebook samt deres side. Vi "finder" på de fleste af vores style navne selv, selv dem bruger de også. Men alt det ved jeg godt man ikke kan gøre noget ved. Kan ikke forstå man driver en forretning baseret på andres ideer. Men det jeg synes er mest frækt er at de går ind og laver copy paste på vores salgstekster - hvad er det dog for noget? Kan man ikke selv beskrive sin egen varer, så laver man måske det forkerte. Skrev pænt til ham om han ikke ville lade være, men fik bare svar tilbage som: Det her er en hobby forretning til min kone, jeg sælger for millioner af store maskiner hvert år, vil du slås om kunderne så gør vi det, og alt muligt lign. dette. Hold da op, hvor er samvittigheden, bad ham lade være med at copy paste på vores side, og skrev til ham at de også gerne selv måtte finde på deres egne ideer til deres side. Er jeg bare helt galt på den, er det ok og lave copy paste? Mvh Stine |
Skal lige siges at det egentlig aldrig har været en konkurrent der har gået mig på, da han er ret usynlig, og synes af og til det er noget juks de får lavet. Men synes bare ikke det er så fedt at tekster osv. er det samme på deres side - da jeg ikke vil sammenlignes med dem.