Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg rode rundt i din fedtklump?

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

SumoAction.dk:

Jeg må indrømme jeg havde håbet på et mere "skummelt" eksperiment med en kæmpe AHA-oplevelse.

Beklagere, hvis jeg er kommet til at oversælge 'eksperimentet' - det var nu ikke min mening. Men jeg er heldigvis frisk på at lave endnu et forsøg, bare noget mere gennemtænkt næste gang.

Ja, rigtig god dag allesammen.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 18:55

Thumbs up for eksperimentet. Man kan aldrig vide, hvad man får ud af det - deraf navnet et eksperiment.

Du må gerne rode rundt i min fedtklump en anden gang :-)

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 18:57

Og selv en førende forsker kan komme på tv for at præsentere en teori, han ikke en gang selv tror på :-)

Men underholdende er det :-)

Hej med dig :-)

Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:59

Jeg vil nu ikke sige at det er DIG der har oversolgt det. Nok bare mine egne forventninger der løb løbsk :-) 

Og så fik jeg da genopfrisket gode minder fra en kanotur ved Silkeborg HAHA

Det er da interessant hvis der er en sammenhæng som du skriver, men jeg tvivler meget.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 19:09

SumoAction.dk:

Det er da interessant hvis der er en sammenhæng som du skriver, men jeg tvivler meget.

Jeg tænkte faktisk på at oprette præsic den samme afstemning på nogle andre hjemmesider, for at se hvordan udfaldet ville blive derinde.