Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg rode rundt i din fedtklump?

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

SumoAction.dk:

Jeg må indrømme jeg havde håbet på et mere "skummelt" eksperiment med en kæmpe AHA-oplevelse.

Beklagere, hvis jeg er kommet til at oversælge 'eksperimentet' - det var nu ikke min mening. Men jeg er heldigvis frisk på at lave endnu et forsøg, bare noget mere gennemtænkt næste gang.

Ja, rigtig god dag allesammen.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 18:55

Thumbs up for eksperimentet. Man kan aldrig vide, hvad man får ud af det - deraf navnet et eksperiment.

Du må gerne rode rundt i min fedtklump en anden gang :-)

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 18:57

Og selv en førende forsker kan komme på tv for at præsentere en teori, han ikke en gang selv tror på :-)

Men underholdende er det :-)

Hej med dig :-)

Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:59

Jeg vil nu ikke sige at det er DIG der har oversolgt det. Nok bare mine egne forventninger der løb løbsk :-) 

Og så fik jeg da genopfrisket gode minder fra en kanotur ved Silkeborg HAHA

Det er da interessant hvis der er en sammenhæng som du skriver, men jeg tvivler meget.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 19:09

SumoAction.dk:

Det er da interessant hvis der er en sammenhæng som du skriver, men jeg tvivler meget.

Jeg tænkte faktisk på at oprette præsic den samme afstemning på nogle andre hjemmesider, for at se hvordan udfaldet ville blive derinde.

Hvis det nu viser sig at IDA, får langt mindre stemmer på andre sider, så kan det måske være at der var noget om snakken, men jeg har min tvivl - folk vil nok mere eller mindre vælge Ida, da det er det mest almindelige navn.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:33

Du kan evt. afholde den her igen det er ikke altid de samme der er online måske du skulle lade undersøgelse løbe noget længere end kun 100 stk. for jeg tror ikke alle amino.dk bruger har stemt endnu for der er mere end 100 på amino.dk

Mode med navne ændre sig også løbende hvad man høre i fjernsynet mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:36

Stemte på ANE og det var et sjovt lille eksperiment... det er plausibelt synes jeg at vores underbevidsthed kan have denne effekt på os, men stadig svært at definere med sikkerhed...

Men sjov ide, det skal du have kredit for =)

- Michael

Vi sender gerne et gratis eksemplar af metal visitkort til alle der er interesserede.

Bare smid en mail til os på info@reklamezonen.dk eller brug kontaktformularen på vores website www.reklamezonen.dk

www.reklamezonen.dk

WEBDESIGN - MARKEDSFØRING - SEO - TRYKSAGER - BILREKLAMER - METAL VISITKORT

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 19:39

Mikael christiansen:

Du kan evt. afholde den her igen det er ikke altid de samme der er online måske du skulle lade undersøgelse løbe noget længere end kun 100 stk. for jeg tror ikke alle amino.dk bruger har stemt endnu for der er mere end 100 på amino.dk

Mode med navne ændre sig også løbende hvad man i høre fjernsynet mv.

Nej, det er vist en tand for dumt at gøre det.

Der skal helt andre boller i suppen, næste gang.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 19:56

Jeg tænkte på at stemme på EVA, men ville lige læse tråden igennem først, og kan så se det er for sent nu ;-(

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling på nettet

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 21:50

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Min idé gik ud på at når vi loader en amino-side - så står der Iværksætter Debatten Amino - hvilket giver os følgene forkortelse IDA, som bekendt også er et pigenavn. 

Uden at vide det, så tror jeg at vores underbevidsthed registerer dette, især når jeg med fuld overlæg skriver pigenavnene med store bogstaver, som muligvis giver en lille ekstra effekt.

Jeg har også stemt på navnet Ida, men det har nu intet med Amino at gøre. Det minder mig bare om en vis pige fra min pure ungdom, som gav mig lyst til en helt anden form for iværksætteri.Big Smile

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)