Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hijacke - er det ok eller ej?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans

Du spørger om jeg kan at redegøre for hvilke fakta, jeg baserer tolkning på?  Jeg kan prøve..

"Det er godt nok mange år siden, jeg var studerende, men jeg er sikker på, at jeg nemt løser opgaven alligevel."

Du skriver selv i punkt 3 i dine udlægning af forløbet her i tråden:
"Jeg skriver til Riciki (og hvem der måtte læse med), at jeg gerne vil give tilbud på opgaven. Min bemærkning om, at jeg ikke er studerende, har til hensigt at vise, at jeg ikke har behov for særlige hensyn. Den handler på ingen måde om at nedgøre Nisha, som jeg ikke kender det mindste til"

Du mener altså at der er grund til at skrive det er mange år siden du var studerende, for at forklare at du ikke har behov for særlige hensyn?

Ok, særlige hensyn i forhold til hvem? .. mener du virkelig at Ricki vil tage mere hensyn til Nischa pga. du skriver at du ikke er studerende og godt kan løfte opgaven med en solid, levende og professionel tekst?

Jeg tolkede det som en smart formulering, netop for at fremhæve din egen forretning, men da du jo skriver dette ikke er tilfældet, må jeg jo "om tolke" det som at du føler du fremstår som en studerende overfor Ricki, siden du har behov for at udtrykke dig på pågældende måde. hvilket du beviseligt ikke gjorde ifølge hans responce..  Normalt tager du gode penge for dine formuleringer, men denne var tydeligvis gratis.
:
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=11670&num=20&pageNo=1

Nischa skrev:

Vær hilset, Har dit firma brug for et sprog der er flow i, en ordleg der fanger eller en mere salgsdygtig tekst, tilbyder jeg gerne min hjælp.
Af erfaringer kan nævnes:
-Omkring 4 års freelance journalistik
-Omskrivning, korrekturlæsning, fejlfinding og artikelskrivning som journalist-trainee i 1,5 år på større medie forlag.
-Omskrivning i annonce samt sælger og salgstræner i 3 G Telefonisk salgsafdeling i 1 år.
-Diverse tekstbehandlings opgaver.
Eksempler på omskrivning kan evt. sendes.
Jeg vil alt efter størrelse kunne tage 10-15 opgaver om måneden, da det for mig blot er en supplering til SU'en.

Ricki skrev:

Hvis det er supplering til din SU så er der vel et maks. du må tjene eller hvordan ligger landet?
Jeg tror vi kunne være yderst interesseret, idet vi desværre er begravet af arbejde, hvorfor vi efterhånden har fået opbygget nogle arbejdspukler der skal i bund. Måske vi kunne lave en "fastansættelse" som freelancer i en periode, hvorefter du blot kunne "nøjes" med løbende opgaver? Alternativt fortsætte fastansættelsen? Du må meget gerne sende mig en PB hvis det kunne have din interesse.

Du skrev:

Hej Ricki

Jeg giver da gerne tilbud på en solid, levende og professionel tekst.

Det er godt nok mange år siden, jeg var studerende, men jeg er sikker på, at jeg nemt løser opgaven alligevel.

mvh Hans

Fint nok du er så sulten at du ikke mener at Nischa skulle have muligheden for at få lavet sig en god aftale, men forvent dog ikke at alle brugere på Amino syntes det er god stil.

Etrix skriver senere i tråden:

Grrrrr... Hans, så lad hende dog... du tager opgaver ud af hånden på en studerende... hvor lavt kan du synke!!! opret dog din egen tråd!!!

Hvorefter du svare:

Jeg mener ikke, jeg tager opgaver ud af hånden på nogen, og hvis fair konkurrence er at synke lavt - så kan jeg

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 18:10
Lavede en fejl. og kom til at dobbelt poste, sorry..

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:03
Når jeg ikke kommenterer ovenstående, er det udelukkende udtryk for, at jeg ikke ønsker at blive hængt yderligere ud.

Jeg erkender, at jeg selv har ladet mig provokere til at lade nogle af trådens indlæg handle om min adfærd.

Nu handler den så også om mit udseende og en indsigt i mine skjulte hensigter, som endda overgår min egen selvindsigt.

Så nu står jeg af.

Kære Nischa

Hvis min adfærd har generet eller skadet dig, beklager jeg inderligt. Det har på ingen måde været min hensigt.

mvh Hans

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)