Det er måske ikke hendes opgave at lave winback opkald.
|
Glenn Kibsgaard:Jeg syntes, at Lars pointe er sindssyg vigtig i dette forum.
For en iværksætter viser denne tråd, hvor vigtigt det er at konfrontere utilfredse kunder. Utilfredse kunder er guld værd, som sparringspartner for ens virksomhedes udvikling.
Kunder der er villige til at beklage sig, er de mest loyale kunder der findes. De er villige til at bruge deres sparsomme tid på at hjælpe virksomheden med problemløsningsmuligheder. De ønsker kun det bedste for virksomheden – at de retter fejlene, så de kan tjene endnu mere.
Tråden er, i mine øjne, mere rettet mod TDC’s ledelse end det handler om sælgeren.
Og som jeg ser det, så vil Lars gerne hjælpe TDC... måske ubevidst
Tak for din forståelse Glenn! :-) Jeg har tidligere forsøgt at gøre TDC opmærksomme på deres manglende kunde-service, men dengang hjalp det heller ikke noget. Der var da oven i købet en Kundeservice chef der reagerede....
Nu er Jeg bare endnu engang blevet bekræftiget i at mit fravalg af TDC er rigtigt.