Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tdc's effektive sælgere.....

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske ikke hendes opgave at lave winback opkald.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:24

Glenn Kibsgaard:

Jeg syntes, at Lars pointe er sindssyg vigtig i dette forum.

For en iværksætter viser denne tråd, hvor vigtigt det er at konfrontere utilfredse kunder. Utilfredse kunder er guld værd, som sparringspartner for ens virksomhedes udvikling.

Kunder der er villige til at beklage sig, er de mest loyale kunder der findes. De er villige til at bruge deres sparsomme tid på at hjælpe virksomheden med problemløsningsmuligheder.  De ønsker kun det bedste for virksomheden – at de retter fejlene, så de kan tjene endnu mere.

Tråden er, i mine øjne, mere rettet mod TDC’s ledelse end det handler om sælgeren.

Og som jeg ser det, så vil Lars gerne hjælpe TDC... måske ubevidst Stick out tongue

Tak for din forståelse Glenn! :-) Jeg har tidligere forsøgt at gøre TDC opmærksomme på deres manglende kunde-service, men dengang hjalp det heller ikke noget. Der var da oven i købet en Kundeservice chef der reagerede....

Nu er Jeg bare endnu engang blevet bekræftiget i at mit fravalg af TDC er rigtigt.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:14

Ja- telefonsalg er ikke altid nemt. Jeg blev ringet op af TRYG for nogle uger siden hvor de spurgte om jeg ikke havde lyst til at få et sindsygt godt tilbud så jeg kunne flytte mine forsikringer over til dem.

"Det lyder spændende" sagde jeg, "især fordi jeg allerede er kunde hos jer".

"Det er du ikke" - sagde hun "Er du sikker på at du ikke er hos et andet selskab ?"

"Ja - jeg er temmelig sikker på at jeg ved hvor jeg sender mere end 25.000 hen om året"  sagde jeg.

"Det kan ikke passe - du står ikke i vores system" svarer hun

"Jeg er også helt sikker på at hvis du bliver ved med at påstå at jeg ikke er kunde hos jer, så ender det med at du får ret"-svarede jeg, hvorefter der blev helt stille i røret.

Dette sker udelukkende fordi de åbenbart kører separate registre for almindelige kunder og kunder der har en eller anden form for gruppeforsikring...

Moralen i denne sag er, at de firmaer der sætter den slags kampagner igang er nødt til at forberede sig en anelse bedre...og TDC ville også kunne have fået lidt feedback på hvorfor nogle af deres kunder forsvandt...

mvh

Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:10

Lars jeg forstår også din pointe, og nu har jeg også selv være phoner en gang med fokus på salg, dog ikke hos tdc. Det der sikkert er problemet (eller det der var problemet for os) er at organisationen er så stor og at der ikke kan tage højde for hvorfor alle kunder skifter selskab, samtidig hvis det er en salgsafdeling så får de ikke en dart ud af at spørge om hvorfor du har skiftet, og hvis sælgeren alligevel gjorde det så kom det sikkert alligevel ikke videre i systemet hvis det ikke var hendes opgave i første om gang.

Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 03:28

Jeg giver Carsten ret i hvad han siger..

FOR JEG HAVDE GJORDET DET SAMME SOM HENDE FRA TDC...

!!!! M O B !!!!

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 17:19

Hej kennet

Tak for den venlige "havde kørt en Rolf Høegh" på dig.

Det glæder mig.

Hilsen

Rolf

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:25

Da jeg arbejdede for TDC i 2008 havde jeg en skærm foran mig hvor der stod de spørgsmål jeg skulle stille :-)

Siger du ja skal jeg følge en vej og siger du nej en anden vej :-)

Hjernen blev smidt derhjemme og man fulgte bare ja og nej en hel dag ;-)

Men ja der kunne sagtens havde stået på skærmen man skulle spørge om hvorfor kunden havde forladt he he

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28

Mikkel - KOI Marketing:

Da jeg arbejdede for TDC i 2008 havde jeg en skærm foran mig hvor der stod de spørgsmål jeg skulle stille :-)

Siger du ja skal jeg følge en vej og siger du nej en anden vej :-)

Hjernen blev smidt derhjemme og man fulgte bare ja og nej en hel dag ;-)

Det var da en utrolig tillid TDC viste jer ved at have lavet sådan et system, det undre mig faktisk at man kan finde på at lave sådan et system

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 21:01

Vil lige indskyde, at sammenligne deverse hurtigtalende telefonsælgere med Rolf Hoegh er som at sammenligne en rusten LADA med en flot Rolls Royce.

MVH

Esben fra ekkylfoto.dk

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 12:05

Hej Esben.

Tak for de venlige ord.

Jeg håber jeg forstod rigtigt, at Rolls Royces var mig.

Hilsen

Rolf

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)