Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tdc's effektive sælgere.....

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm... Jeg er lige blevet ringet op af en sælger fra TDC, som sagde hun havde nogle gode tilbud. Jeg sagde så at jeg lige var flyttet FRA TDC. Nå ok sagde hun så. Så ville hun da ikke forstyre.

Hvis jeg lige havde mistet en kunde, så ville jeg da være interesseret i hvorfor!? ... Men det har man ikke interesse for hos TDC....  :-)

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hun får sikkert ikke provision for at spørge dig om hvorfor du forlod TDC :-)

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 11:25

Hvad vil du gerne med dette indlæg?

Er det for at skabe en debat omkring Telesælgere eller er det for at få afløb for din frustration over at en dårlig lønnet medarbejder ringer ud og får at vide du lige er skiftet og så gerne vil videre til næste kunde, som der er større mulighed for indtjening på?

Jeg prøver at se sagen fra begge sider og er helt enig med dig i, at hun da lige burde have spurgt hvorfor og TDC bør så have et skema hvor man udfylder, mens man har samtalen...

Men prøv at se det fra telesælgerens side, de sidder for at tjene penge, da de højst sandsynligt er provisionslønnet, og tro mig, de bliver hurtig gode til at fornemme om der er åben kasse eller lukket kasse...

Så det er altså en balancegang og nogle gange, vil det være rigtig fornuftig at finde ud af hvorfor man har valgt at skifte!

Med venlig hilsen

Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:26

Heidi Kjær:

Hun får sikkert ikke provision for at spørge dig om hvorfor du forlod TDC :-)

Heidi har en stensikker pointe :-) 3 gjorde det samme med mig :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:30

Carstenrc:

Hvad vil du gerne med dette indlæg?

Er det for at skabe en debat omkring Telesælgere eller er det for at få afløb for din frustration over at en dårlig lønnet medarbejder ringer ud og får at vide du lige er skiftet og så gerne vil videre til næste kunde, som der er større mulighed for indtjening på?

Jeg prøver at se sagen fra begge sider og er helt enig med dig i, at hun da lige burde have spurgt hvorfor og TDC bør så have et skema hvor man udfylder, mens man har samtalen...

Men prøv at se det fra telesælgerens side, de sidder for at tjene penge, da de højst sandsynligt er provisionslønnet, og tro mig, de bliver hurtig gode til at fornemme om der er åben kasse eller lukket kasse...

Så det er altså en balancegang og nogle gange, vil det være rigtig fornuftig at finde ud af hvorfor man har valgt at skifte!

Med venlig hilsen

Carsten

Jo det er da måske et tyndt emne, men hvis Jeg mistede en kunde, så ville jeg da lige bruge lidt tid på at reflektere over hvad der var gået galt, så jeg kunne holde på min kunde en anden gang. Og ikke bare smide røret på og sige hej!

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 11:35

har selv arbejdet for tdc. og et firma efter der solgte deres b2b produkter.
Det er simpelthen det at man accepter et nej allerede der, og plus hvis du lige har skiftet er du inde i en binding, og de kan ikke oprete dig igen, og flytte dit nummer igen.

Så det er både kundeservice, samt det er pga der ikke kan laves penge på det.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:46

Nej det er rigtigt at de ikke kan flytte mig tilbage nu, men de kunne måske spørge hvad jeg var utilfreds med, så de kunne undgåe at andre kunder går samme vej! :-)

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:01

Lars Nielsen:

Nej det er rigtigt at de ikke kan flytte mig tilbage nu, men de kunne måske spørge hvad jeg var utilfreds med, så de kunne undgåe at andre kunder går samme vej! :-)

Nu sidder der jo en specifik afdeling og tager i mod din opsigelse, - og de skulle gerne, hvis de har gjort deres arbejde, dels klarlægge hvorfor du siger op, og om de evt. kan tilbyde dig noget bedre, der kan få dig til at blive.. Outbound funktionen er en salgsenhed ikke en "winback-enhed", -så - som sagt så burde en anden afd. har foretaget det du beskriver...:)

/ Ulrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes, at Lars pointe er sindssyg vigtig i dette forum.

For en iværksætter viser denne tråd, hvor vigtigt det er at konfrontere utilfredse kunder. Utilfredse kunder er guld værd, som sparringspartner for ens virksomhedes udvikling.

Kunder der er villige til at beklage sig, er de mest loyale kunder der findes. De er villige til at bruge deres sparsomme tid på at hjælpe virksomheden med problemløsningsmuligheder.  De ønsker kun det bedste for virksomheden – at de retter fejlene, så de kan tjene endnu mere.

Tråden er, i mine øjne, mere rettet mod TDC’s ledelse end det handler om sælgeren.

Og som jeg ser det, så vil Lars gerne hjælpe TDC... måske ubevidst Stick out tongue

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 12:08

Jeg forstår din pointe Lars.

En RIGTIG sælger havde lige kørt en "Rolf Høegh" på dig, for så let slap du sq ikk... Wink

Bh

Kennet

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)