ved ikke helt hvad du mener med "med eller uden side menu"? Men ja det er korrekt at der internt i mange CMS og shopsystemer er et generelt problem med dobbelt indeksering, og dårlig administration af interne links osv.
Man er jo reelt set herre over både det brugere gør (næsten) og det man selv og systemet gør :) hvis man sikre imod DC, ja så vil systemet jo i hvert fald ikke have problemet, og det eneste sted hvor det kan blive et problem (i forhold til linkbuilding) er hvis brugeren manuelt skriver forkert URL når de linker. MVh Kim |
Koludabyg:Ved godt at DC også kan komme fordi folk linker til en på forskellige urls, men da de fleste jo copy/paster url´s, så er man faktisk selv lidt herre over det, via den interne linkbuilding, og selvfølgelig indkommende urls som man selv placere.
Uh, du skulle bare se nogle eksempler på, hvordan folk linker. Jeg oplever da f.eks. mange linke til min blog med www foran. Også selvom de fleste af mine links kommer fra webkyndige folk, der godt ved, at www ikke er nødvendigt for at bruge en hjemmeside.