Mikael Christiansen i Tv lorry se lidt billeder og kort video klip
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
|
Jeg er den mandlig stripper du kan se i denne video og de tog et lille interview med mig vis i så TV 2 lorry heri aftes
Stripper MIK se mig på denne her video http://www.tv2lorry.dk/arkiv/2011/2/3?video_id=47231 der er ingen nøgenhed i video , jeg leder efter den fulde video af udsendelses på TV 2 lorry, måske opdatere de senere med den fulde video
|
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Peter Trydeman
Skrevet
03-02-2011 kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
|
Alt positiv omtale i medierne, og specielt i TV, synes jeg er sindsygt godt...
Så kanon godt gået Mikael
|
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
03-02-2011 kl. 22:29
Tilmeldt 25. Jul 10
|
Fedt - tillykke! Jeg ser dog frem til, hvis du kan finde linket, hvor dit interview også er med. 
|
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
|
Sådan en mave vil jeg også ha....
Godt med noget PR
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
|
At beholde den mave og udseende kræver meget træning og sund leve vis
Tjekker løbende om der kommer en længere video evt. sender jeg en SMS eller ringer til dem der mig interview om det hele kommer med
|
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fedt - tillykke! Jeg ser dog frem til, hvis du kan finde linket, hvor dit interview også er med. 
Endelige fik de også lagt den fulde video på internet som var i TV2 lorry i går aftes http://www.tv2lorry.dk/video?video_id=47264
|
Tilmeldt 2. Sep 10
Michael
Fra
Minutdesign
Skrevet
04-02-2011 kl. 14:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
|
Jeg så klippet fra Norge, og mandestrip kender jeg ikke noget til, - men jeg bemærkede den unge tilskuers kommentarer.
Du er en super-god performer, Mikael! 
|
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
|
Tillykke med det, Mikael! Det er velfortjent med al den indsats, du gør.
Fik desværre ikke set det - ville ønske, at du havde gjort opmærksom på det.
Dbh
Thomas
|
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.